Icerige atla
Extraloob

Sitede en sevdiğiniz 5 kişi

· 123 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 5 / 7
Yanıtlar
O
orty ⭐ 19y
#81
Twisted Evil renklibere SONS4HN3 ve elaziglee Mr. Green
S
ShakeLay ⭐ 19y
#82


bende bir tek şu nacruyu sevmiyordum onunda foyası çıktı ortaya geri kalan herkezi seviyom.


nacru Denen Şahıs Yok Artık Sitede Rahat Olun... Twisted Evil

o kadar emin olma beni bu siteden ayıracak bi insan yok

BİZİ KİMSE AYIRAMAZ....

Nacru Returned This User Name
P
Pennywise ⭐ 19y
#83



bende bir tek şu nacruyu sevmiyordum onunda foyası çıktı ortaya geri kalan herkezi seviyom.


nacru Denen Şahıs Yok Artık Sitede Rahat Olun... Twisted Evil

o kadar emin olma beni bu siteden ayıracak bi insan yok

BİZİ KİMSE AYIRAMAZ....

Nacru Returned This User Name

buraya topic açıpta ettiğin ana avrat küfürleri kimse unutmadı güzelim hadi güle güle Wink
_
__PuSaT__ ⭐ 19y
#84
Beni Uzaklastıramazsın extraokk
R
Ronin ⭐ 19y
#85

Beni Uzaklastıramazsın extraokk


Eminmisin?
C
Caprice ⭐ 19y
#86
Şöle çaresiz bir halde iken kendini başkalarından daha üstün görüp inatlaşmak yokmu,onu sen yapıyorun işte Exclamation
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#87

Beni Uzaklastıramazsın extraokk


yazık cevap yazamaz olmuş ancak uzaktan okursun böyle popcorn
L
LibLibi ⭐ 19y
#88
hmmm
adminLerden:
scream
exL

modLArdan:
TWEETY
Pennywise
Jigsaw
Elaziq

üyeLerden ise...:
_ACID
NERWAGUS
Cano^^
... vs.vs
J
#89



Hiçbirinizi sevmiyorum çünkü benim felsefemde sevginin tek sahibi var ; Yaradandan ötürü ama
hepinize saygım sonsuz , dostluğum sınırsız , dileğiniz benim de dileğim , emeliniz benim de emelim , yürüdüğünüz yol benim de yolumdur . Benim gözümde hepimiz aynı fotoraf karesi içindeyiz ama birşeyler söylemek gerekirse önce siteyi kuran extra , scream ve jesus a sonra benle birlikte muhabbetleri dönen çoğunu yakından tanıdığım nwo çetesinden last_otto avril surge zardock ve geri kalan memberlara ; siteden muhabbet ettiğim Efendi Dampyre Antichix gibi ilk günden beri tatlı muhabbeti olan adamlara ; düzgün insan olan hep çalıştığını gördüğüm modlar elazlee , ronin , jiggy , jason , punsier , sagopa , morvena ve şu an ismi aklıma gelmeyen herkese özel teşekkürlerimi sunuyorum .

Very Special Thanks too _Jr for amazing , delicious , full pleasure shares extraokk

süper yazmışsın Wink

bende tesekkur ederim Very Happy Very Happy

bende teşekkür ederim Very Happy
_
#90
extra,ronin,jiggy,lord legolas,liblibi,ElazigLee,.... öff say say bitmio Mr. Green
T
TanerUNER ⭐ 19y
#91
1.emek0984calma
2.emek0985calma
3.emek0986calma
4.emek0987calma
5.emek0988calma

En Cok Sevdiklerim Bunlar ! :...: hmm
T
#92
Seni seveni sende sev Fazla söze gerek yok
L
lastturk_ ⭐ 19y
#93
Pennywise ( En sevdiğim yetkili Mr. Green Wink
Jigsaw(Ona çok şey borçluyum ^^)
LibLibi Sana bi şey yazmıcam Very Happy
Morwena O bni hatırlamaz ama Mr. Green
Bide Tolga extrabeer

Esasında herkes ama bunlar bi ayrı ^^
N
#94
extraloob all members hepsiniz seviyorum Embarassed Embarassed
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#95
LibLibi
Sarı_Kedi
R3on_K4d3n4 xD
Th3Ilk3r xDD
theilker Mr. Green Mr. Green Mr. Green
W
Wrestler ⭐ 19y
#96
xtolgax (cok iyi birisi ) sadece sıtede onu sevıyorum mucX
punıser abımı sevıyom bıde mucX
B
#97
extraloob
Freestlye
eHia
Heyecan_Yok
Kemalist
E
eLempTRa ⭐ 18y
#98
1)Kendimi 😄
2)Prisoner
3)Advance
4)Respect
5)extraloob
P
Prada ⭐ 19y
#99
Tarihin tozlu raflarına gömülmüş oyununu 2 sene sonra hortlattınız ya helal olsun 😆
M
Minotoche ⭐ 17y
#100
Avenger
HolyZone
WaxWhine
Kemalist
Jessica A.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: