Twisted Evil renklibere SONS4HN3 ve elaziglee Mr. Green
Sitede en sevdiğiniz 5 kişi
· 123 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 5 / 7
Yanıtlar
bende bir tek şu nacruyu sevmiyordum onunda foyası çıktı ortaya geri kalan herkezi seviyom.
nacru Denen Şahıs Yok Artık Sitede Rahat Olun... Twisted Evil
o kadar emin olma beni bu siteden ayıracak bi insan yok
BİZİ KİMSE AYIRAMAZ....
Nacru Returned This User Name
bende bir tek şu nacruyu sevmiyordum onunda foyası çıktı ortaya geri kalan herkezi seviyom.
nacru Denen Şahıs Yok Artık Sitede Rahat Olun... Twisted Evil
o kadar emin olma beni bu siteden ayıracak bi insan yok
BİZİ KİMSE AYIRAMAZ....
Nacru Returned This User Name
buraya topic açıpta ettiğin ana avrat küfürleri kimse unutmadı güzelim hadi güle güle Wink
Beni Uzaklastıramazsın extraokk
Beni Uzaklastıramazsın extraokk
Eminmisin?
Şöle çaresiz bir halde iken kendini başkalarından daha üstün görüp inatlaşmak yokmu,onu sen yapıyorun işte Exclamation
Beni Uzaklastıramazsın extraokk
yazık cevap yazamaz olmuş ancak uzaktan okursun böyle popcorn
hmmm
adminLerden:
scream
exL
modLArdan:
TWEETY
Pennywise
Jigsaw
Elaziq
üyeLerden ise...:
_ACID
NERWAGUS
Cano^^
... vs.vs
adminLerden:
scream
exL
modLArdan:
TWEETY
Pennywise
Jigsaw
Elaziq
üyeLerden ise...:
_ACID
NERWAGUS
Cano^^
... vs.vs
J
Jason Walker
⭐ 19y
Hiçbirinizi sevmiyorum çünkü benim felsefemde sevginin tek sahibi var ; Yaradandan ötürü ama
hepinize saygım sonsuz , dostluğum sınırsız , dileğiniz benim de dileğim , emeliniz benim de emelim , yürüdüğünüz yol benim de yolumdur . Benim gözümde hepimiz aynı fotoraf karesi içindeyiz ama birşeyler söylemek gerekirse önce siteyi kuran extra , scream ve jesus a sonra benle birlikte muhabbetleri dönen çoğunu yakından tanıdığım nwo çetesinden last_otto avril surge zardock ve geri kalan memberlara ; siteden muhabbet ettiğim Efendi Dampyre Antichix gibi ilk günden beri tatlı muhabbeti olan adamlara ; düzgün insan olan hep çalıştığını gördüğüm modlar elazlee , ronin , jiggy , jason , punsier , sagopa , morvena ve şu an ismi aklıma gelmeyen herkese özel teşekkürlerimi sunuyorum .
Very Special Thanks too _Jr for amazing , delicious , full pleasure shares extraokk
süper yazmışsın Wink
bende tesekkur ederim Very Happy Very Happy
bende teşekkür ederim Very Happy
_
_EvilAngel_
⭐ 19y
extra,ronin,jiggy,lord legolas,liblibi,ElazigLee,.... öff say say bitmio Mr. Green
1.emek0984calma
2.emek0985calma
3.emek0986calma
4.emek0987calma
5.emek0988calma
En Cok Sevdiklerim Bunlar ! :...: hmm
2.emek0985calma
3.emek0986calma
4.emek0987calma
5.emek0988calma
En Cok Sevdiklerim Bunlar ! :...: hmm
T
TurKKillS12
⭐ 19y
Seni seveni sende sev Fazla söze gerek yok
Pennywise ( En sevdiğim yetkili Mr. Green Wink
Jigsaw(Ona çok şey borçluyum ^^)
LibLibi Sana bi şey yazmıcam Very Happy
Morwena O bni hatırlamaz ama Mr. Green
Bide Tolga extrabeer
Esasında herkes ama bunlar bi ayrı ^^
Jigsaw(Ona çok şey borçluyum ^^)
LibLibi Sana bi şey yazmıcam Very Happy
Morwena O bni hatırlamaz ama Mr. Green
Bide Tolga extrabeer
Esasında herkes ama bunlar bi ayrı ^^
N
NephilimAngel
⭐ 19y
extraloob all members hepsiniz seviyorum Embarassed Embarassed
M
Mavi Reyiz
⭐ 19y
LibLibi
Sarı_Kedi
R3on_K4d3n4 xD
Th3Ilk3r xDD
theilker Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Sarı_Kedi
R3on_K4d3n4 xD
Th3Ilk3r xDD
theilker Mr. Green Mr. Green Mr. Green
xtolgax (cok iyi birisi ) sadece sıtede onu sevıyorum mucX
punıser abımı sevıyom bıde mucX
punıser abımı sevıyom bıde mucX
B
BygeneraL06
⭐ 17y
extraloob
Freestlye
eHia
Heyecan_Yok
Kemalist
Freestlye
eHia
Heyecan_Yok
Kemalist
1)Kendimi 😄
2)Prisoner
3)Advance
4)Respect
5)extraloob
2)Prisoner
3)Advance
4)Respect
5)extraloob
Tarihin tozlu raflarına gömülmüş oyununu 2 sene sonra hortlattınız ya helal olsun 😆
Avenger
HolyZone
WaxWhine
Kemalist
Jessica A.
HolyZone
WaxWhine
Kemalist
Jessica A.

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap