Icerige atla
Extraloob

Sitede en sevdiğiniz 5 kişi

· 123 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 4 / 7
Yanıtlar
T
Tengrİ ⭐ 19y
#61
5 kişi olmuş ilk sayfadaki 2 kişiyi 5 e çıkarttım hmm Laughing
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#62
1 EXTRALOOB
2 JasonWalker
3 jigsaw
4 xtolgax
5 gsHurracine
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#63
1:Sagopakajmer
2:extraloob
3:Bizimkiler işte
4:sizler
5:herkes
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#64

1:Sagopakajmer
2:extraloob
3:Bizimkiler işte
4:sizler
5:herkes


avril adamımsın beeeee iştye budur ewn sevdiğim Mr. Green
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#65

bende bir tek şu nacruyu sevmiyordum onunda foyası çıktı ortaya geri kalan herkezi seviyom.


nacru Denen Şahıs Yok Artık Sitede Rahat Olun... Twisted Evil
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
M
Morwena ⭐ 19y
#66
1.Bütün extra ailesi
2.Saygı ve Sevgi çerçevesinde olan herkes Razz
D
dR.NooB ⭐ 19y
#67

1.Bütün extra ailesi
2.Saygı ve Sevgi çerçevesinde olan herkes Razz

3- Tırtım.net Razz Mr. Green
C
crazy_thief OP ⭐ 19y
#68



beni sevmiyonuz ölemi Crying or Very sad o kadar kişiden bi sevenimiz bile çıkmado Evil or Very Mad Embarassed Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

hadi ben seviyom diyim bari.. Mr. Green (şaka sanma çok iyi ve sevdiğim bir forum sakinisin.üstelik yeni serverda aynı guıde olcaz.böyle devam)


oww canımsın valla LorD_LeGoLaS bugün mübarek gece herkesin kandilini kutluyorum ayrıca LorD_LeGoLaS en yakın zamanda seni LorD_LeGoLaS olarak görmek için dua edicem :?!!! tekrar herkesin kandilini kutlarım extrabeer


hacım dualarım kabul oldu valla moderatör oldun hayırlı olsun... hmm perde extraokk extrabeer extrabeer
L
LibLibi ⭐ 19y
#69

1. LibLibi
2. kendim
3. kendim
4. kendim
5. kendim

euehueuehue Mr. Green
L
LibLibi ⭐ 19y
#70
R3oN k4d3n4
_ACID
Can ( Pigglet )
NERWAGUS
Ciggi
edit:screamin benim icin ayri bir yani var nedenmi biLmiyorum ama onu ben cok sempatik buLuyorum Mr. Green
M
muratsnkl ⭐ 19y
#71
FoReVeR dR.NooB headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9
C
Caprice ⭐ 19y
#72
Beni seven yokmu Crying or Very sad
1-ffearless
2-Ronin
3-Virus_
4-Bad_Boy
5-extraloob
Buu diğerlerinin sevmiyorum anlamına gelmesin.. extrabeer
M
mai_mai ⭐ 19y
#73
Hiçbirinizi sevmiyorum çünkü benim felsefemde sevginin tek sahibi var ; Yaradandan ötürü ama
hepinize saygım sonsuz , dostluğum sınırsız , dileğiniz benim de dileğim , emeliniz benim de emelim , yürüdüğünüz yol benim de yolumdur . Benim gözümde hepimiz aynı fotoraf karesi içindeyiz ama birşeyler söylemek gerekirse önce siteyi kuran extra , scream ve jesus a sonra benle birlikte muhabbetleri dönen çoğunu yakından tanıdığım nwo çetesinden last_otto avril surge zardock ve geri kalan memberlara ; siteden muhabbet ettiğim Efendi Dampyre Antichix gibi ilk günden beri tatlı muhabbeti olan adamlara ; düzgün insan olan hep çalıştığını gördüğüm modlar elazlee , ronin , jiggy , jason , punsier , sagopa , morvena ve şu an ismi aklıma gelmeyen herkese özel teşekkürlerimi sunuyorum .

Very Special Thanks too _Jr for amazing , delicious , full pleasure shares extraokk
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#74
reelde tanımadıgım için sadece JasonWalker sadece
P
Pariss ⭐ 19y
#75

Hiçbirinizi sevmiyorum çünkü benim felsefemde sevginin tek sahibi var ; Yaradandan ötürü ama
hepinize saygım sonsuz , dostluğum sınırsız , dileğiniz benim de dileğim , emeliniz benim de emelim , yürüdüğünüz yol benim de yolumdur . Benim gözümde hepimiz aynı fotoraf karesi içindeyiz ama birşeyler söylemek gerekirse önce siteyi kuran extra , scream ve jesus a sonra benle birlikte muhabbetleri dönen çoğunu yakından tanıdığım nwo çetesinden last_otto avril surge zardock ve geri kalan memberlara ; siteden muhabbet ettiğim Efendi Dampyre Antichix gibi ilk günden beri tatlı muhabbeti olan adamlara ; düzgün insan olan hep çalıştığını gördüğüm modlar elazlee , ronin , jiggy , jason , punsier , sagopa , morvena ve şu an ismi aklıma gelmeyen herkese özel teşekkürlerimi sunuyorum .

Very Special Thanks too _Jr for amazing , delicious , full pleasure shares extraokk



extrabeer her zaman maicim her zaman
D
Dampyre ⭐ 19y
#76

Hiçbirinizi sevmiyorum çünkü benim felsefemde sevginin tek sahibi var ; Yaradandan ötürü ama
hepinize saygım sonsuz , dostluğum sınırsız , dileğiniz benim de dileğim , emeliniz benim de emelim , yürüdüğünüz yol benim de yolumdur . Benim gözümde hepimiz aynı fotoraf karesi içindeyiz ama birşeyler söylemek gerekirse önce siteyi kuran extra , scream ve jesus a sonra benle birlikte muhabbetleri dönen çoğunu yakından tanıdığım nwo çetesinden last_otto avril surge zardock ve geri kalan memberlara ; siteden muhabbet ettiğim Efendi Dampyre Antichix gibi ilk günden beri tatlı muhabbeti olan adamlara ; düzgün insan olan hep çalıştığını gördüğüm modlar elazlee , ronin , jiggy , jason , punsier , sagopa , morvena ve şu an ismi aklıma gelmeyen herkese özel teşekkürlerimi sunuyorum .

Very Special Thanks too _Jr for amazing , delicious , full pleasure shares extraokk

süper yazmışsın Wink
M
Morwena ⭐ 19y
#77


Hiçbirinizi sevmiyorum çünkü benim felsefemde sevginin tek sahibi var ; Yaradandan ötürü ama
hepinize saygım sonsuz , dostluğum sınırsız , dileğiniz benim de dileğim , emeliniz benim de emelim , yürüdüğünüz yol benim de yolumdur . Benim gözümde hepimiz aynı fotoraf karesi içindeyiz ama birşeyler söylemek gerekirse önce siteyi kuran extra , scream ve jesus a sonra benle birlikte muhabbetleri dönen çoğunu yakından tanıdığım nwo çetesinden last_otto avril surge zardock ve geri kalan memberlara ; siteden muhabbet ettiğim Efendi Dampyre Antichix gibi ilk günden beri tatlı muhabbeti olan adamlara ; düzgün insan olan hep çalıştığını gördüğüm modlar elazlee , ronin , jiggy , jason , punsier , sagopa , morvena ve şu an ismi aklıma gelmeyen herkese özel teşekkürlerimi sunuyorum .

Very Special Thanks too _Jr for amazing , delicious , full pleasure shares extraokk

süper yazmışsın Wink

mai Bende teşekkür ederim Hacım Cool
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#78

Yöneticiler
Clup2107
Deneme Mod
Global Mod
Haber Editör
Moderatör
NoWayOut
V.I.P
OldSchool

Bu Bölümlerdeki Herkesi Seviyorum.. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Adam Yazmış İşte.. Twisted Evil Twisted Evil
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#79
Old School eksik ama Twisted Evil
C
Caprice ⭐ 19y
#80
evet biz yokuz Twisted Evil

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: