Icerige atla
Extraloob

Sitede en sevdiğiniz 5 kişi

· 123 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 3 / 7
Yanıtlar
C
crazy_thief OP ⭐ 19y
#41


beni sevmiyonuz ölemi Crying or Very sad o kadar kişiden bi sevenimiz bile çıkmado Evil or Very Mad Embarassed Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

hadi ben seviyom diyim bari.. Mr. Green (şaka sanma çok iyi ve sevdiğim bir forum sakinisin.üstelik yeni serverda aynı guıde olcaz.böyle devam)


oww canımsın valla LorD_LeGoLaS bugün mübarek gece herkesin kandilini kutluyorum ayrıca LorD_LeGoLaS en yakın zamanda seni LorD_LeGoLaS olarak görmek için dua edicem :?!!! tekrar herkesin kandilini kutlarım extrabeer
[
#42


Adminleri söylemiyorum kurban olim 3'üne de.. Mr. Green

1-)Alizee
2-)BaD_BoY
3-)dR.NooB
4-)jR_
5-)LibLibi
6-)LEON (Pek muhabbetim yok onla ama az filmini izlemedim.. ^^)
7-)Pennywise
8-)Ronin
9-)SURGEON
10-)Tweety

Sıralama alfabetiktir!!!

10 kişi iyi sanırım.. Mr. Green


sil beni listenden Rolling Eyes oraya beni eklemişsin ama sevdiğin kişiye bunları yapıyorsun mucX

ya sana ne oldu sahi.. Rolling Eyes

bu konuyla ilgili fazla konusmayacağım...

http://www.extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=5&t=22606&p=267395#p267395
J
Jigsaw ⭐ 19y
#43
[
#44

J
Jigsaw ⭐ 19y
#45
Göze alma mı? Ne için? Siteyi bırakırsın ya da bırakmazsın yol arkadaşım şöyle %90 bırakırım. %10 bırakmam. Mutluysan bırak mutlu değilsen bırakma. Neyse artık alternatifin kalmadığı için bunları herkese açık platformda konuşmanın anlamı yok!
[
#46
bir sey söyleyeceksen burada söyle PM atma sakın bana senin benim listemde yerin yok Rolling Eyes

mod olucakken sana evet oyu verdiğime senin gibi birini o mevkiye getirmek icin verdiğim cabalar yazık olmus Rolling Eyes Wink

ama sen bunları bilmezsin bile gökten zembille indiğini sanmak diye bir deyim var bir öğren onu
L
LibLibi ⭐ 19y
#47
sitenin suyu cikti he Wink
[
#48

sitenin suyu cikti he Wink


yenimi anladın Mr. Green
L
LibLibi ⭐ 19y
#49
yok bir sürü mod oLdu sitede...
ben red aLdim ama sonradan sitenin yarisindan fazlasi selim sen neden mod oLmadin dedi
dedimki sitenin suyu cikmis ben ne yapayim anLadinsenonu
N
Nebula ⭐ 19y
#50
Valla bi ton iyi insan var hangisini diyeyim ki şimdi.Ben o beş kişilik yere ExtraLoob.Com'un tüm güzel insanlarını sığdırdım.Olmadı diyen varsa oldu valla bence extraokk
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#51
Z
Zardock ⭐ 19y
#52

sitenin suyu cikti he Wink

sıtenın suyu cıktıysa burda ısın ne defolur gidersın burası guild sıtesı olarak kuruldu ama Türkiye nin en büyük sro sıtesı oldu aksını ıddaa eden yazsın bu sıteyı bılen bılıyor kımse bot bılmezken herkese botu öğrettı bu sıte sayesınde oyunda adam olanlar bu sıteye ve siteyı kuranlara kafa tutar oldu ama hepsını aldı cevabını
sana dıyecegım ısteyen kalır ısteyen defolur bu sıte 20 member 1 admınel kuruldu gerekırse öylede devam eder
J
Jigsaw ⭐ 19y
#53
P
Punsier ⭐ 19y
#54
Kitli olmasina ragmen affiniza siginarak bir seyler yazma geregi duydum
burada sorun ne oldugunu neden ciktigini tweetyin neden banlandigini bilmiyorum ama bu isi gruplastirmaniz dogru degil liblibtir bilmem nedir bu tarz konusmalarinizi dogru bulmuyorm
tweetyin banlanma konusunda ben konusmayi dogru bulmuyorum ama forumda yok suyu cikti yok forum kalitesizlesti bu oldu su oldu gibi muhabbetler edilmesi dogru degil forum hala eski forum ve hala sicak samimidostluklar devam ediyor bu forumda biri gider bini gelir tweetyi severim her ne olmussa sorunun buyutulmesinden yana degilim bunu ozelde hallederseniz en azindan bir adminin ozeline banlanma nedenini yazarsan adminde haklimisin haksizmisin ona gore karar verip gerekeni yapacaktir

Konunun saptirilmasini istemiyorum ve kilidi acip konunun kaldigi yerden devam etmesini istiyorum

Sitede en sevdiğiniz 5 kişi
S
screamadle ⭐ 19y
#55

Kitli olmasina ragmen affiniza siginarak bir seyler yazma geregi duydum
burada sorun ne oldugunu neden ciktigini tweetyin neden banlandigini bilmiyorum ama bu isi gruplastirmaniz dogru degil liblibtir bilmem nedir bu tarz konusmalarinizi dogru bulmuyorm
tweetyin banlanma konusunda ben konusmayi dogru bulmuyorum ama forumda yok suyu cikti yok forum kalitesizlesti bu oldu su oldu gibi muhabbetler edilmesi dogru degil forum hala eski forum ve hala sicak samimidostluklar devam ediyor bu forumda biri gider bini gelir tweetyi severim her ne olmussa sorunun buyutulmesinden yana degilim bunu ozelde hallederseniz en azindan bir adminin ozeline banlanma nedenini yazarsan adminde haklimisin haksizmisin ona gore karar verip gerekeni yapacaktir

Konunun saptirilmasini istemiyorum ve kilidi acip konunun kaldigi yerden devam etmesini istiyorum

Sitede en sevdiğiniz 5 kişi


Sağolasın abi iyi yapmışsın kilidi açıp olan olmuş beğenmeyen çeker gider yada gitmesini rica ederiz okumaktan zevk aldığım topiclerden birisidir bu kilitli kalmasını istemezdim perde
P
Punsier ⭐ 19y
#56
Razz senide severim 😊
4
#57
Konuyu Saptırmadan Devam Edelim Bari perde

1 - Ronin

2 - mai_mai

3 - Jigsaw

4 - Elazıg_lee

5 - yok Mr. Green
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#58
1. _TaZMaNiA_

2. DampyrE

3. Jigsaw

4. Leon

5. TWEETY


Bunlar En sevdiklerim ama diğerlerini sevmiyorum diye bişey yok Very Happy

bi kaç satıcı hariç Herksin yeri ayrı bende bkz.
nacru, AMA[D]OUS vb. vb.
R
#59
1. LibLibi
2. kendim
3. kendim
4. kendim
5. kendim
M
MoonLife ⭐ 19y
#60
1-RapmasteR

2-extraloob

3-Jigsaw

4-ElazıgLee(hemserim oldugu icin Mr. Green Mr. Green Mr. Green )

5-memo23

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: