Client file is damaged.
Please reinstall the client.
Die bi hata verıyo napmam lasımm Neutral
silkroadı yukleyemedımm
· 11 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
resim koyarmısın
sroyu silip mi yükledin yoksa ilk yükleyişin mi? eğer silip yüklediysen sro ile ilgili bazı programları tam silememissin eger ilk defa yüklüyorsan bu hatayı anlamadım bu ss koyarsan ayrıntılı yardımcı olabilirim
tmm bı dk ko yuyorum ama benım yazdıklarımın aynısı yazıyo ufak bı pencere çıkıyo masa ustunde bu yazıyo
resim koymak için bana link yollarmısınızz Very Happy
nasıl upload edeceğimi anlatırmısınızz yha resminb yerını gosterıyorum host it diyorum sayfa goruntulene mıyor diooo
birisi msn sini versınde 2 dk yapalım şu işi ya pls daha once yukledım şimdi olmuyoo
imageshack .us a gir o resmi gözattan bul host it e bas en alttaki linki siteye yapıstır
Client file is damaged.
Please reinstall the client.
yha bu yazı çıkıyo ekranda ufak bı pencere açılıyo bu yazı çıkıyo altındada tamam seçeneyi var ttıklıyorum bişey olmuyoo
Please reinstall the client.
yha bu yazı çıkıyo ekranda ufak bı pencere açılıyo bu yazı çıkıyo altındada tamam seçeneyi var ttıklıyorum bişey olmuyoo
birisi msn sını versın anlayan bırısı 2 dk yollıyım resmı resım jpg upload edılmıyoo Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap