Icerige atla
Extraloob

[Shift + Delete + Enter] Fan Club

· 29 Yanıt · 6.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
#21
2005 den beri 😁 😁 😁

eklersen çok sevindirik olcam 😜 🍺
N
#22
benide alırmısınız xD bende sfth delete enterı öğrendigimden beri hiç silmedim nprmal olarak hep o yöntemle sildim xD yaklaşık1 senedir
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#23
_TheFireBender_
just_life
_RockLee_
Eklendiniz 👍
[F New]Solo Gitarist
L
Leader ⭐ 19y
#24
Shift+ delete+ enter' cıyım ben de. çöp kutusunda çöp görmek istemiyorum. direk siliyorum :)

+1
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#25
@BitterSweet
Hacım ne yapacağımı bilemedim. Ekledim xD
[F New]Solo Gitarist
I
invaders ⭐ 18y
#26
benide eklermisin
B
Bandito ⭐ 17y
#27
benide ekle onur
M
Milano ⭐ 18y
#28
Onur senin 1 senelik fun club hortlamış kullanan da yoktur bu kombinasyonu senden başka 😜
Z
ZikywaL ⭐ 19y
#29
ben de katılmak istiyorm 💃

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: