Aşk acısı nedir bilirmisin Emre?
Yaşayan bilir....
+9999
Aşk acısı nedir bilirmisin Emre?
Yaşayan bilir....
meral ablamı ahhaha halil ağa görmesin 😈 🤘 😗
Tospalara bak ban manyağı yaparım ülennnnnnnnnn.Karıştırmayın oraları buraları. :D
Acı doruğa ulaştığında gözyaşı gelmezmiş gözlerden,
Neden hiç ağlamadığını anladım.
Bir tek yaşanarak öğrenilirmiş hayat...
Okuyarak, dinleyerek değil!
Bildiklerini bana neden anlatmadığını, anladım...
Sana Kızmı Yok:D:D
Aşk acısı nedir bilirmisin Emre?
Yaşayan bilir....
Sana Kızmı Yok 😄 :D
🎅 🍺

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap