Icerige atla
Extraloob

Sevgilimden ayrıldım ..

· 54 Yanıt · 2.7K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
S
#41
Aşk acısı nedir bilirmisin Emre?

Yaşayan bilir....


+9999
T
Truth ⭐ 18y
#42
Ayy salak kızın tekiydi zaten adını soruyordum 8 dk sonra cevap veriyordu iyi oldu.
T
Truth ⭐ 18y
#43
😄
P
#44
meral ablamı ahhaha halil ağa görmesin 😈 🤘 😗

Tospalara bak ban manyağı yaparım ülennnnnnnnnn.Karıştırmayın oraları buraları. :D

Hahahahaha 😆
S
#45
Acı doruğa ulaştığında gözyaşı gelmezmiş gözlerden,
Neden hiç ağlamadığını anladım.
Bir tek yaşanarak öğrenilirmiş hayat...
Okuyarak, dinleyerek değil!
Bildiklerini bana neden anlatmadığını, anladım...

Anladım sana istemeden de olsa çektirdiğim acıları
Anladım bana da yaşatmak istediğini
Sonunda başardın işte çektirmeyi
Ağlamıyorum,ağlayamıyorum artık acının doruklarında
Yaşıyorum hayatı seninle
Yaşıyorum acını kalbimin en derinlerinde.
Haykırıyorum sana aşkımı ölümün koltuğunda
Sakın seni ölümüne sevdiğimi unutma
Gözlerimi yumuyorum hayata...!

İmzanı okuyunca aklıma böyle birşey geldi. Sevgilim ile de bir olay yaşamıştım biraz deşarj olmak istedim. Rahatsızlık verdiysem özür dilerim. Mangalda kül bırakmayanların sözlüğüne D.Mod lar yazamıyor. Ben yazmak istiyorum. Arada ilham bey bana uğruyor da 😄
Z
Zeratul ⭐ 18y
#46
yok canım ne rahatsızlığı zaten forumun amacı paylaşım eğlence sohbet değilmidir 😘
S
Sniker ⭐ 19y
#47
Eh güzel birşeydir.Ama acısını da da tatlısını da yaşamayı biliceksin. Özer Atik'ten ben ellerin olmadan da yaşarım parçasını dinlemeni tavsiye ederim.
P
Poker Face ⭐ 19y
#48
Sana Kızmı Yok:D:D
Z
Zeratul ⭐ 18y
#49
Sana Kızmı Yok:D:D


🎅 🍺
_
#50
e o kadar French i verirsen olacağı oyk garibin bünyesi kaldırmadı heralde
Ps: Şaka şaka Doğanın kanunu bu 2 gün sonra başkasını bulursun ben gibi 😄
D
destiny OP ⭐ 18y
#52
Yenisi aranmakta bulunuyor gibi .. Valla ilk defa dışarı çıktım gezdim tozdum arklarla .. 25-35 arasından ayıklaya ayıklaya bulucam..
C
Calipto ⭐ 17y
#53
Aşk acısı nedir bilirmisin Emre?

Yaşayan bilir....

😢 😐 😳

" Her işte bir hayır vardır. " derler büyüklerimiz. Elbet bunda da vardır bir hayır. Allah kolaylık versin..
P
#54
Sana Kızmı Yok 😄 :D


🎅 🍺


😆 😆 😆 😆 😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: