bana daha onceden inanan ınanmayan arkadaslar herkeze kolay gelsin sornuz oldugu zaman pm atmanız yeterlidir.
Yahu söylemeyeyim söylemeyeyim diyorum ama yok böyle bir şey yahu , sen 2 saat dedin 3 saat oldu hala belirsizlik var ve sen hala kendinin haklı olduğunu iddaa ediyorsun cidden komiksin gülüyorum sana