😄 tekrar kapandı okadar hızlı girerlerse olacagı but tek tek giriceksiniz 😄
Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru
· 686 Yanıt · 39K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 33 / 35
Yanıtlar
evente girdim beyler
😄
😄
off nasıl giricegiz millet hala giriyor
😄 normal gir
pacifi ve alexader dışında hala serverleri cherck gözükenler sürekli girip çıksınlar 3-4 seferde populate oluyor acele edin yoksa crowdet olcak 😄
Size söliyeyim + deneyin - moblara attack vurun item şansınız yüksek - botla giremessiniz şuanda tnımıyor botlar. ve programlar - loader vs ....
Rev6 bir şeyden emin oldugunu söylüyor login sunucuları kapalı iken sunucuya normal yollarla girilemiceni girenlerin clientless kullanıcılar ve goldbotlar oldunu söylüyo kısacası saçmalık ama halen kapalı
Torque görüyor.
Opened
Torque ile girin arkadaşlar
I
iwontcry4u
⭐ 19y
Polgara"]
1 haftadır +4 yapamadıım silahı +5 yaptım tekte
+7 planım var
crowded serwerlarda yapıon +7 şimdi denersen kesin tutar
S
soyunaisyan
⭐ 17y
q
Açıldı + populated saldırın.
Pasific check.
Pasific check.
serverlar tam anlamıyla acıldı botlarlada girebilirsiniz
tek torque değil her bot ve program görüyor iyi oyunlar dilerim herkeze...
bana daha onceden inanan ınanmayan arkadaslar herkeze kolay gelsin sornuz oldugu zaman pm atmanız yeterlidir.
bana daha onceden inanan ınanmayan arkadaslar herkeze kolay gelsin sornuz oldugu zaman pm atmanız yeterlidir.
Ohh be açıldı botlar görüyor artık.
pacific hala check bu serverin ne özelligi var yaw :S
tek torque değil her bot ve program görüyor iyi oyunlar dilerim herkeze...
bana daha onceden inanan ınanmayan arkadaslar herkeze kolay gelsin sornuz oldugu zaman pm atmanız yeterlidir.
Bigiler için sağol akrdşe iddada char kaznadın mı? 😄
I
iwontcry4u
⭐ 19y
Polgara"]
1 haftadır +4 yapamadıım silahı +5 yaptım tekte
+7 planım var
crowded serwerlarda yapıon +7 şimdi denersen kesin tutar
2x +5 =))) 90+5 94+5 SPEAR
iddaa yapmadık , yapmamda zaten olay %100 açıktı , rev6 gibi sitelere inanılmılcagını tekrar sölıyorum....
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap