millet girio
biz açıkta kalacağız yine
Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru
· 686 Yanıt · 39K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 26 / 35
Yanıtlar
serverların yarısı geldi
arkadaşlar bunlar nasıl giriyor ya rev6 ya baksanıza
bu kadar olur ya bari joymax bu işi gizli gizli yapsın adam check bitircek direk crowded gelicek 😄 adamlara bak serveri doldurmak için yaptıkları gizlide değil 😄 yüzsüzlüğün bu kadarı
B
BlackMarshall
⭐ 19y
Serverlar açıldı dalın
adam gbibi check yapın ya
O zaman senin silkroadın eski bi sürümüdür yeni update den sora full client indir yada satın al 😉
gene millet giriyor sona kalcaz unique kesemicez
Bazı Serverler açılmıştır iyi oyunlar ^^. y
çinliler oyuna dolustu birazdan bizdede gözükmeye başlar 😄
Durum ortada joymax gold botlara start verdi
RedSeada 100 kısı olcak nerdeyse .
Hala açılmadı haritalar.
neptün full olcak 😜
hay ben böle oyunun 3400 de açacaklar heralde serverı
Bence birşeyleri deniyor olabilirler..
maksat Girip Un;qe KesmeK
bazı serverlar açıldı
şerefsizler ya
Goldbotları önceden oyuna atıp serverları dolduracak hain joymax 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap