😄 hainlar
Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru
· 686 Yanıt · 39K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 27 / 35
Yanıtlar
Goldbotları önceden oyuna atıp serverları dolduracak hain joymax :D
Her zaman yaptıkları şey 😄
gold botlar çeker uniqueleri şimdi ::@
La noLiiiii 😄
Sona kalcaz donakalcaz gene 😄 Bişi değil unique kesemicez
Sona kalcaz donakalcaz gene 😄 Bişi değil unique kesemicez
Ama o zamanlar en azından serverlar kapalı olmuyor 😊
Komik Ama Suan Gm ler Pwp Yapıyor.Herkesi Atıp Pwp yapıolar ki ordan birisi pwp ye karışmsın diye. 🎭 (RedSea 60 kişi oldu)Kaç Gm Var Acaba 🤔 🎭
O
oguzhan432
⭐ 18y
bence bişeyler deniyorlar ve işalah update gelir ve botlar çalışmaz hale gelir bizde rahat rahat gireriz tbi bizim botlar edğil goldbotların botları
B
BlackMarshall
⭐ 19y
Arkadaşlar ben oyuna girdim dc yedim 😊
neptünde 120 😊
Rev6dan bakın bazı uniqeler kesildi bile aq
rollback ne beyler 😄 herkes post atıo yetişemiyorum hıza
mesela
gold botlar çeker uniqueleri şimdi ::@
Aynen Yhaw
Bende hala closed gösteriyor rev6 da
Komik Ama Suan Gm ler Pwp Yapıyor.Herkesi Atıp Pwp yapıolar ki ordan birisi pwp ye karışmsın diye. 🎭 (RedSea 60 kişi oldu)Kaç Gm Var Acaba 🤔 🎭
Gm'ler pvp mi yapıyor? Eğer gördüysen bir resim alabilir misin? 🍺
[F New]Solo Gitarist
Uniqler Gidiyor:(
bende hala check gösteriyor :?
ztn Serverlar hiç dolu olmazki serverlrin 3/2 sini gold botlar kaplıor mikrop gibiler.adamlar 10 metreye 100 bot koymuş hele işhadeler o_O
bende id pw bölümü geldi heryer checkde gözüküyor 😆
Persia(152)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap