Icerige atla
Extraloob

Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru

· 686 Yanıt · 39K görüntüleme · Sayfa 27 / 35
Yanıtlar
F
FaR_CRY OP ⭐ 17y
#521
😄 hainlar
M
Metover ⭐ 18y
#522
Goldbotları önceden oyuna atıp serverları dolduracak hain joymax :D


Her zaman yaptıkları şey 😄
F
FaR_CRY OP ⭐ 17y
#523
gold botlar çeker uniqueleri şimdi ::@
B
Brooklyn ⭐ 18y
#524
La noLiiiii 😄
Sona kalcaz donakalcaz gene 😄 Bişi değil unique kesemicez
L
Luffy ⭐ 18y
#525
Ama o zamanlar en azından serverlar kapalı olmuyor 😊
M
M.Yilmaz ⭐ 17y
#526
Komik Ama Suan Gm ler Pwp Yapıyor.Herkesi Atıp Pwp yapıolar ki ordan birisi pwp ye karışmsın diye. 🎭 (RedSea 60 kişi oldu)Kaç Gm Var Acaba 🤔 🎭
O
oguzhan432 ⭐ 18y
#527
bence bişeyler deniyorlar ve işalah update gelir ve botlar çalışmaz hale gelir bizde rahat rahat gireriz tbi bizim botlar edğil goldbotların botları
B
#528
Arkadaşlar ben oyuna girdim dc yedim 😊
F
FaR_CRY OP ⭐ 17y
#529
neptünde 120 😊
T
TuRKs41 ⭐ 18y
#530
Rev6dan bakın bazı uniqeler kesildi bile aq
H
Hyperion ⭐ 17y
#531
rollback ne beyler 😄 herkes post atıo yetişemiyorum hıza
F
FaR_CRY OP ⭐ 17y
#532
mesela
B
BabyLisS ⭐ 17y
#533
gold botlar çeker uniqueleri şimdi ::@


Aynen Yhaw
J
jahnkee ⭐ 17y
#534
Bende hala closed gösteriyor rev6 da
.NET
.NET ⭐ 19y
#535
Komik Ama Suan Gm ler Pwp Yapıyor.Herkesi Atıp Pwp yapıolar ki ordan birisi pwp ye karışmsın diye. 🎭 (RedSea 60 kişi oldu)Kaç Gm Var Acaba 🤔 🎭

Gm'ler pvp mi yapıyor? Eğer gördüysen bir resim alabilir misin? 🍺
[F New]Solo Gitarist
C
combomax ⭐ 18y
#536
Uniqler Gidiyor:(
L
Leader ⭐ 19y
#537
bende hala check gösteriyor :?
M
M.Yilmaz ⭐ 17y
#538
ztn Serverlar hiç dolu olmazki serverlrin 3/2 sini gold botlar kaplıor mikrop gibiler.adamlar 10 metreye 100 bot koymuş hele işhadeler o_O
P
Platiny ⭐ 17y
#539
bende id pw bölümü geldi heryer checkde gözüküyor 😆
B
Beatraax ⭐ 19y
#540
Persia(152)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: