serverlar kapaluı kaç kişi oyunda
Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru
· 686 Yanıt · 39K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 25 / 35
Yanıtlar
3kagıdı bırakın oyun suan acılıor sadece login olmuo
Şuan Çoğu Serverda Var 😄
kactane GM war acaba serwerler check ama hepsinde 3-5 kısı war ?? Neleroluyor:??
her serverde gösteriyor
Ya Aga Ben Ne diorm Sana Legend 4 Sorununu Söle Çöz:
Silkroadın Setupun pc ne at ordan çalıştır
attım guzel kardesım gene aynı sacmalık oluoo ...
I
iwontcry4u
⭐ 19y
rev6 ya baqın serverlar doluo :S
O
oguzhan432
⭐ 18y
zeus 13 kişi oldu kimbnilir belki benim çarı banlıyorlardır belki de( zeus serverındayım)
sevıyelıyım bldr soruorum cvp verın mutavazı olun bıraz ...
soruyu sormuşsun 1 kişi cevap vermiş daha ne istiyorsun bütün forum seninlemi ilgilensin?
bldr bak anlamadın dedıgımıı guzel bı acıklama yapın .... bılen varsa bılgısı paylassın dıorum ...
bende diyorumki araştır azıcık ilk sayfalarda gerekli açıklamalar yapılmış okursan görürsün bak buda güzel açıklama
+ açıklayanlar cok güzel acıklamıs anlamaman imkansız
Serverlara birsürü adam girdi 😄
Noluyor yavv biz hariç herkes giriyor teker teker 😄
Az önce babel hariç hepsi check'ti . şimdi hepsi check
G-bot ta olabilir 😄
bugda kalanlar filan olabilirlermiki
alpste 90 91 92 VE 94 LVL SATILIK CHARLAR isteyenler mailto:[email protected] adresini eklesinler ciddi olanlar
oha çarlarımı soyuylar yoksa: @
gaia hala bomboş 😆 nasıl giriyor milllet bi anlasam 😄
O
oguzhan432
⭐ 18y
ya insan detaylı bi bilgi verir ya bu nasıl iş ya
50-60 kişi oldu gold botmu
rollback ne ya beyler ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap