Icerige atla
Extraloob

Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru

· 686 Yanıt · 39K görüntüleme · Sayfa 20 / 35
Yanıtlar
O
osiom ⭐ 17y
#381
yawww aga o kadar ıtem aldımmmmmmm 9d 10 d full bugun almıstım benn ...
L
Leader ⭐ 19y
#382
aha geri geldi Rev6 bunalr bizle dalga geçiyor bence :D


Rev6 nın bilgilere güvenmeyelim bence ^^ ❤️
O
oguzhan432 ⭐ 18y
#383
ya bence bu sabaha ancaka düzelir basit birşey olsa hemen yaparlardı
L
Leader ⭐ 19y
#384
Site açıldı. ancak hata var

[Inspection of JOYMAX.COM portal is in progress.]

Please note that the use of games in portal may be limited during the time of inspection.
We will continue to try our best to provide smooth environment.
M
Metover ⭐ 18y
#385
Laaaaa Sakın Öle Bişi Olmasın Daa Bugun M attırdım Naparım Ben Sora 😄
R
Reformist ⭐ 17y
#386
AÇILDI BEYLER AÇILDI DALINNNN
C
Calamity ⭐ 17y
#387
hadi açılsın artık yeniden kurcam sroyu yeni plus şimdi gelmesinde kotayı aştım zaten
S
Sniker ⭐ 19y
#388
dua edin hemen açılsın yarına kalırsa bu iş % 100 rolback yaparlar premiumluların ticket süreleri gitmesin ve premium azalmasın diye 😊 dua edin yarına kalmasın emekler boşa gider...
E
erhat1919 ⭐ 19y
#389
tek düzelsinde uzun sürsün valla sorun cok..
R
Reformist ⭐ 17y
#390
ooff sro simge geldi offline dedi ya
O
osiom ⭐ 17y
#391
beyler oyun kesın gerı alıncakmıs ama joymax zararımızı telafını etcegını soluoo ....
L
Luffy ⭐ 18y
#392
aha geri geldi Rev6 bunalr bizle dalga geçiyor bence :D


Rev6 nın bilgilere güvenmeyelim bence ^^ ❤️



Kesinlikle katılıyorum Rev6 tabii tek kaynağımız elinden geldiğince oynatıyor bizi 😄
C
caspear ⭐ 17y
#393
olamaz 😊 daha yeni itemime +6 basmıştım ,haftaya 7 denemeyi düşünüyodum , +5 mi olacak oyuna girdiğimizde 😞
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#394
Rollback geLmesin yha:S zmnım bosa gdicek...
S
SebyA ⭐ 17y
#395
Hala Açılmadı..!
P
#396
AÇILDI BEYLER AÇILDI DALINNNN

Bence sen izne çıkmak istiyorsun ☕
B
BabyLisS ⭐ 17y
#397
harcadıgın Paralar Gerimi Gelcek Şimdi 😊 O zmn Nice ...
O
oguzhan432 ⭐ 18y
#398
ya bence oyunu düzeltemeyeckler sonra da legend 4 plus ı indirtecekler
L
Luffy ⭐ 18y
#399
Uzun bir izin olsun bence 😄
R
Reformist ⭐ 17y
#400
Bu açılmaz bottan girdiğimde simge geldi oyun açıldı bu seferde offline diye bir mesaj masaüstüne attı zor açılması

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: