Icerige atla
Extraloob

Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru

· 686 Yanıt · 39K görüntüleme · Sayfa 19 / 35
Yanıtlar
P
Platiny ⭐ 17y
#361
yine gitti serverlar 😆 kemalistin dedigi gibi bencede uzun sürer bu iş
O
oguzhan432 ⭐ 18y
#362
ya şimdi roolback te alıcaklar sonra da geri mi verecekler
L
Luffy ⭐ 18y
#363
ya şimdi roolback te alıcaklar sonra da geri mi verecekler


Sonra geri vermicekler 😊
O
osiom ⭐ 17y
#364
The good news is that for each server that had issue or will need to have a rollback, we might be getting a special event to compensate the users. Pointless to be angry, please be patient and leave them at least 24-48 hours to fix the issues @@ anLamı:öZür DiLiyo Ve orunLarın ÇözüLmesi iÇin 24-48 aat onRa DüzeLicekmi      KendiLerini AffettirMek iÇin Bi iLer YapacakLarmıs       {topLu} bi tskkür yeter
Y
yurdaer86 ⭐ 18y
#365
şuna bir bakın acaba gm mi onlar altta xian server ına bakın 😄
R
Reformist ⭐ 17y
#366
Ahahahaa başarıya ulaştım.İtiraf ediyorum beyler

Sro yu ben göçürdüm 😈
A
Anodyse ⭐ 17y
#367
bole sacmalık yapmamaları lazımm ... kendılerı oyuncu kaybeder bole yaparlarsa ....

kaybetse kaybetse kaç kişi kaybedicek. hadi diyelim ki çok kaybetti ne fark eder? bi rollback yaptılar diye oyun bitmez,ki zamanında yapıldı bunlar.
S
Sniker ⭐ 19y
#368
hic bir şey geri verilmez rolback' ta
L
Leader ⭐ 19y
#369
her servera tek tek girip bakıyorlar işte
E
erhat1919 ⭐ 19y
#370
tek düzelsinde uzun sürsün ya valla sorunlar coktu..
O
osiom ⭐ 17y
#371
aga ne ıse yarıo kıı .. yaptılklarıı aıp ama bız ne emekler verıoruzz charlara ... rollback yapsınlar dıe mı kastık ...
O
osiom ⭐ 17y
#372
aga ne ıse yarıo kıı .. yaptılklarıı aıp ama bız ne emekler verıoruzz charlara ... rollback yapsınlar dıe mı kastık ...
G
ghost12 ⭐ 17y
#373
şuna bir bakın acaba gm mi onlar altta xian server ına bakın 😄


Tabi GM ler başka ne olacak.Zaten salı günkü genel bakım da bakarsanız xianda 3 ile 6 kişi görebilirsiniz.Onlar GM dir.Büyük bir ihtimal Serverler çöktü ve ona telafi yeni bir event filan hazırlıyorlar veya yeni bir update gelecek ilk önce onlar deniyor bir bug filan varmı diye.Açılır en yakın zamanda inşallah.Ama Çook Büyük bir problemde olabilir bekleyip göreceğiz.
L
Leader ⭐ 19y
#374
hic bir şey geri verilmez rolback' ta


Ticketin varsa kesintide 24-48 saat arasında olacaksa roolback ticketin 2 günlüğüne geri gelcektir 😉
yok bugün item aldıysan elveda dersin ^^ 🍺
O
oguzhan432 ⭐ 18y
#375
ya oyun için gerekli olmas yaparlar mı siz düşünün adam bugün 200silk aldı akşam baktı silki yok o oyunu bırakır gaymax bunu niye yapsınki demekki mecburiyetten artık bekleyecez işallah hemn düzelir
B
bangezeren ⭐ 19y
#376
rev acıldı yıne
L
Luffy ⭐ 18y
#377
aha geri geldi Rev6 bunalr bizle dalga geçiyor bence 😄
C
Calamity ⭐ 17y
#378
serverları gösterdi yine rev6.hadi hayırlısı
A
Agilla ⭐ 18y
#379
Silkroad Hakkında Komplo Teorileri Adlı Bir kitap Çıkartmak Lazım fikirler e bakılırsa öle oluyor 😊

😈
R
Reformist ⭐ 17y
#380
İtiraf ediyorum SRO yu ben göçürdüm 😈

İki üç gün sonra açarım merak etmeyin

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: