yine gitti serverlar 😆 kemalistin dedigi gibi bencede uzun sürer bu iş
Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru
· 686 Yanıt · 39K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 19 / 35
Yanıtlar
O
oguzhan432
⭐ 18y
ya şimdi roolback te alıcaklar sonra da geri mi verecekler
ya şimdi roolback te alıcaklar sonra da geri mi verecekler
Sonra geri vermicekler 😊
The good news is that for each server that had issue or will need to have a rollback, we might be getting a special event to compensate the users. Pointless to be angry, please be patient and leave them at least 24-48 hours to fix the issues @@ anLamı:öZür DiLiyo Ve orunLarın ÇözüLmesi iÇin 24-48 aat onRa DüzeLicekmi KendiLerini AffettirMek iÇin Bi iLer YapacakLarmıs {topLu} bi tskkür yeter
Ahahahaa başarıya ulaştım.İtiraf ediyorum beyler
Sro yu ben göçürdüm 😈
Sro yu ben göçürdüm 😈
bole sacmalık yapmamaları lazımm ... kendılerı oyuncu kaybeder bole yaparlarsa ....
kaybetse kaybetse kaç kişi kaybedicek. hadi diyelim ki çok kaybetti ne fark eder? bi rollback yaptılar diye oyun bitmez,ki zamanında yapıldı bunlar.
hic bir şey geri verilmez rolback' ta
her servera tek tek girip bakıyorlar işte
tek düzelsinde uzun sürsün ya valla sorunlar coktu..
aga ne ıse yarıo kıı .. yaptılklarıı aıp ama bız ne emekler verıoruzz charlara ... rollback yapsınlar dıe mı kastık ...
aga ne ıse yarıo kıı .. yaptılklarıı aıp ama bız ne emekler verıoruzz charlara ... rollback yapsınlar dıe mı kastık ...
şuna bir bakın acaba gm mi onlar altta xian server ına bakın 😄
Tabi GM ler başka ne olacak.Zaten salı günkü genel bakım da bakarsanız xianda 3 ile 6 kişi görebilirsiniz.Onlar GM dir.Büyük bir ihtimal Serverler çöktü ve ona telafi yeni bir event filan hazırlıyorlar veya yeni bir update gelecek ilk önce onlar deniyor bir bug filan varmı diye.Açılır en yakın zamanda inşallah.Ama Çook Büyük bir problemde olabilir bekleyip göreceğiz.
hic bir şey geri verilmez rolback' ta
Ticketin varsa kesintide 24-48 saat arasında olacaksa roolback ticketin 2 günlüğüne geri gelcektir 😉
yok bugün item aldıysan elveda dersin ^^ 🍺
O
oguzhan432
⭐ 18y
ya oyun için gerekli olmas yaparlar mı siz düşünün adam bugün 200silk aldı akşam baktı silki yok o oyunu bırakır gaymax bunu niye yapsınki demekki mecburiyetten artık bekleyecez işallah hemn düzelir
B
bangezeren
⭐ 19y
rev acıldı yıne
aha geri geldi Rev6 bunalr bizle dalga geçiyor bence 😄
serverları gösterdi yine rev6.hadi hayırlısı
Silkroad Hakkında Komplo Teorileri Adlı Bir kitap Çıkartmak Lazım fikirler e bakılırsa öle oluyor 😊
😈
😈
İtiraf ediyorum SRO yu ben göçürdüm 😈
İki üç gün sonra açarım merak etmeyin
İki üç gün sonra açarım merak etmeyin
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap