Icerige atla
Extraloob

Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru

· 686 Yanıt · 39K görüntüleme · Sayfa 2 / 35
Yanıtlar
I
ironEyE ⭐ 18y
#21
Bu kadar olur yaa exp 97.74miş. 😆 Ayrıca c7 veriyor. 🙄
F
FaR_CRY OP ⭐ 17y
#22
inş cehck olur
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#23
%99 da kaldı :S 91 olcakdm. Serverlar normal girnce dolu gözüküo ama c7 werio
D
#24
bnmde pre baslıcak saat 20:00 da 😈
T
Truth ⭐ 18y
#25
Sro site açmıyorki açsa ben silk aldım pff 😄
X
xEMREx ⭐ 18y
#26
Açılır umarım..Böyle oldugunu ilk defa gördüm 🤔
D
#27
unique hunter sen su anda girebılıomusun
H
Hyperion ⭐ 17y
#28
sbot bağlanamıyor...
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#29
Nyese kapalı kalsın 1 saat:D uniq videoları war onları hazırlıcam 😄.
I
ironEyE ⭐ 18y
#30
Undergoing hatası veriyor şimdide. 😄
D
#31
delı gıbı de 99pt kurmustuk 😆
T
TheCombo ⭐ 19y
#32
Ben girdim hiç bi server gözükmüyordu sonra tekrar giremedim
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#33
unique hunter sen su anda girebılıomusun


Nasıl gireyim 😄 Normal launcherdan girilio ama c7 werio.
T
TheCombo ⭐ 19y
#34
unique hunter sen su anda girebılıomusun


Nasıl gireyim 😄 Normal launcherdan girilio ama c7 werio.

👍
X
xEMREx ⭐ 18y
#35
unique hunter sen su anda girebılıomusun


Nasıl gireyim 😄 Normal launcherdan girilio ama c7 werio.

Normal launcherdan da girilmiyo ☕
I
ironEyE ⭐ 18y
#36
unique hunter sen su anda girebılıomusun


Nasıl gireyim 😄 Normal launcherdan girilio ama c7 werio.

Normal launcherdan da girilmiyo ☕

Evet undergoing veriyor sapıttılar iyice.
H
#37
Hadi Joymax bat inş
T
TheCombo ⭐ 19y
#38
ne zaman açılacağınıda bilmiyoruz charları aldırmam lazım açılıncaya kadar beklicez artık:)
D
#39
bende normal launcherdan gırılıomu die sordum uniquehunter
X
xEMREx ⭐ 18y
#40
En azından bir açıklama yapmaları gerekiyo..Bunca insan burda sinirlenmek üzere ! 😐

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: