Icerige atla
Extraloob

Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru

· 686 Yanıt · 39K görüntüleme · Sayfa 5 / 35
Yanıtlar
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#81
son açıklama




Rev6 Team: Hello everyone, sorry we are currently working on the server
Don't worry, we are adding more feature, you should soon be able to search player based on their item.

Rev6 Takım: Merhaba herkese, maalesef şu anda sunucu üzerinde çalışıyoruz
Merak etmeyin, daha fazla özellik ekliyoruz,yakında oyuncuları kendi itemlerine göre arayabileceksiniz.. diyor ama ztn arıyoruz 😄 ölesine bir check işte

abanın check bitince :D: D


😄 Bununla şu anki sorunun alakası yok, Bu rev6 yeniliklerinden...
I
ironEyE ⭐ 18y
#82
Aha tamam hakkaten dediğim çıkıyor. 😁
C
Crumby_ ⭐ 19y
#83
duyumlarima gore 1 haftalik kapanmis rocun gelmesi nedeniyle
Y
yeonyang ⭐ 19y
#84
Aha tamam hakkaten dediğim çıkıyor. 😁

tırsıyorum :?
L
LegendLess ⭐ 18y
#85
in$ İron Pre Plus almama ragmen isterim tamamen bırakıyz 😄
M
musser ⭐ 19y
#86
yuh 1 hafta mı hır çıkar 😄
I
ironEyE ⭐ 18y
#87
duyumlarima gore 1 haftalik kapanmis rocun gelmesi nedeniyle

😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#88
Rev6'dan kopyaladığınız şeyin bu konuyla muhtemelen hiç bir alakası yok , rev6 kendi serverlarından bahsediyor.
T
TheCombo ⭐ 19y
#89
1 haftamı 10 dkyı zor geçirdik:)
Y
yeonyang ⭐ 19y
#90
duyumlarima gore 1 haftalik kapanmis rocun gelmesi nedeniyle


Saçmalik .. roc gelse neden joymax tüm oyunlarini kapatsin -.-
X
xEMREx ⭐ 18y
#91
duyumlarima gore 1 haftalik kapanmis rocun gelmesi nedeniyle

😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 8O

Yapma bunuuu 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄
G
#92
nerden duydun?
O
#93
ne alaka 1 haftaymış.Bende bi duyum aldım 1 sene kapanacakmış.1000 silk almayanı oyuna sokmuyacaklarmış hatta.Hatta Lord Yarkanla ısyutaru birbirlerine saldıracakmış oyun açılınca.Gm de sun dağıtacakmış oyuna ilk girenlere
M
musser ⭐ 19y
#94
öle bişe olamaz zaten olmamalı :S
C
Crumby_ ⭐ 19y
#95
duyumlarima gore 1 haftalik kapanmis rocun gelmesi nedeniyle

😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 8O

sadece bi duyum ama saglam yerden geldi bilgi bakalim bekleyip gorecegiz...
Y
yeonyang ⭐ 19y
#96
ne alaka 1 haftaymış.Bende bi duyum aldım 1 sene kapanacakmış.1000 silk almayanı oyuna sokmuyacaklarmış hatta.Hatta Lord Yarkanla ısyutaru birbirlerine saldıracakmış oyun açılınca.Gm de sun dağıtacakmış oyuna ilk girenlere


harbimi? 😱
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#97
Silkroad'a başlayalı yıllar oldu , oyun 2 günlük bile kapatılmadı şu ana dek 1 hafta mı kapatılacak ?
C
Coq'RighT ⭐ 18y
#98
bu saate ne olud ya hayri alamet deil bu is:D
A
Agilla ⭐ 18y
#99
Resimdaki kız Az Daha firikik vericekmiş

ps:genel bekım işte 😊
E
emeqLi_b0w ⭐ 18y
#100
ayyyyyy bi cinnet herşeyi çözer 2 gün önce 200 liralık gold aldım ya:S

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: