bende varım fakat 5 tane şifre banlattım az önce deli oldum..
şu giriş koduna yanlış nerde hala anlamış değilim bununla alakalı bi konu açtım bakarmısınız rica etsem..
http://www.extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=731&t=242506
[성인]비잔틴 serverinde bizimle beraber oynayacak ciddi oyuncular
· 30 Yanıt · 4.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Hala oynuyormusunuz arkadaşlar ben yeniden geldim 😊
Hala oynuyormusunuz arkadaşlar ben yeniden geldim :)
Evet pm atabilecegin kisiler degisti onlari duzeltiyorum hemen 😘
Oynayan var mıdır hala, gelmeyi düşünüyorum.
Oynayan var mıdır hala, gelmeyi düşünüyorum.
Evet devam ediyoruz..
bende oynarım, ama bildiim kadarıyla bot falan yok, tamamen elle kasacaksak geleyim
Oynayan var mıdır hala, gelmeyi düşünüyorum.
Evet devam ediyoruz..
Teşekkürler. Oyunu kurduğum zaman PM atacağım 😊
siz kac lvlsınız? şimdi oyundayım IGN: ZuuOne
siz kac lvlsınız? şimdi oyundayım IGN: ZuuOne
Bot yok kardesim tamamen elle. Silkde alinmiyor stalldan gol ile alirsin. Benim nick JackSparrow pm atarsin elimizden geldigince yardimci oluruz.
kardeşim kaç gündür pm atıyorum öbür konudanda yazıyorum, bi taktığın yok bi cevap versen artık?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap