Icerige atla
Extraloob

Sekreter

· 3 Yanıt · 1.5K görüntüleme
A
Absence OP ⭐ 19y
#1
Polis müfettişi incecik güzel sekretere sormuş:
- Patronun neden kendini pencereden aşağı attı!
'Bilemiyorum' demiş fıstık kız:
- Bana her zaman çok iyi davranırdı. 2 ay önce bana çok pahalı bir vizon
kürk aldı, geçen ay da spor bir araba.
- Eeeeee?
- Bugün 3 karatlık çok kıymetli pırlanta bir yüzük hediye etti ve 'Sana
sahip olabilmem için daha ne bedel ödememi istersin?' dedi.
- Peki, sen ne cevap verdin?
- Ben sadece 'Ofisteki diğer adamlar gibi bir saatliğine 50 dolar verseniz
yeter' dedim!*
3 Yanıt
K
#2
inanamıyorum arkadaşım süper bi fıkra çok hoşuma gitti emeğine sağlık yaaa 😁
A
#3
ben olsam ben de atlardım heralde xD

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: