Polis müfettişi incecik güzel sekretere sormuş:
- Patronun neden kendini pencereden aşağı attı!
'Bilemiyorum' demiş fıstık kız:
- Bana her zaman çok iyi davranırdı. 2 ay önce bana çok pahalı bir vizon
kürk aldı, geçen ay da spor bir araba.
- Eeeeee?
- Bugün 3 karatlık çok kıymetli pırlanta bir yüzük hediye etti ve 'Sana
sahip olabilmem için daha ne bedel ödememi istersin?' dedi.
- Peki, sen ne cevap verdin?
- Ben sadece 'Ofisteki diğer adamlar gibi bir saatliğine 50 dolar verseniz
yeter' dedim!*
Sekreter
· 3 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
K
KoreaN_PridE
⭐ 18y
inanamıyorum arkadaşım süper bi fıkra çok hoşuma gitti emeğine sağlık yaaa 😁
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
ben olsam ben de atlardım heralde xD
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap