Icerige atla
Extraloob

Sbs Sonuçlarınız..

· 37 Yanıt · 2.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
Still Life ⭐ 17y
#21
Hatta senın moralin mozulmasın diye daha yumuşak davranabilirler 😘
O
Old School ⭐ 19y
#22
Kuzen 473 yaptı trabzonda şuan en iyi anadolu lisesine yerleşir artık

Kuzeninin adi ne ?

Muhammet tanıyormusun yoksa 🤔
A
AnnaNova ⭐ 19y
#23
473 neki bizim okuldan 495 yaptı
M
Macro ⭐ 19y
#24
Kuzen 473 yaptı trabzonda şuan en iyi anadolu lisesine yerleşir artık

Anadolumu :D


Eşit Ağırlık ya da Sözel hayali olabilir ki bence fen lisesine gidilmesi saçma, benim puanım Atatürk Fen'e yetmesine rağmen gitmemiştim 3 sene önce.
C
Continuum ⭐ 18y
#25
Kuzen 473 yaptı trabzonda şuan en iyi anadolu lisesine yerleşir artık

Kuzeninin adi ne ?

Muhammet tanıyormusun yoksa 🤔

Tanırım belkı diye sordum ama cık .
G
#26
Ahh bizim zamanımızda oks wardı.Kötü bi sonuç yapmıştım o aklıma geldi.Neyse artık seneye öss var şakaya gelmiycek bu sene internet hayatı biter off 😞
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#27
Orta Öğretim yerleştirme Puanına mı bakıyoruz . Ark. ın bakıcam da
A
AnnaNova ⭐ 19y
#28
evet kardeş önemil olan o diğerleri fason artık 😄
E
EmmaW ⭐ 19y
#29
400 😞
S
StormHero ⭐ 19y
#30
Yahu 410 küsür bekliyordum 367 yedi çıktı, eğer lise puanları düşmezse işimiz iş. :?
S
StormHero ⭐ 19y
#31
Herkesin beklediğinden 30-40 puan düşük geldi :?
W
WaTCHMaN ⭐ 19y
#32
Ahh bizim zamanımızda oks wardı.Kötü bi sonuç yapmıştım o aklıma geldi.Neyse artık seneye öss var şakaya gelmiycek bu sene internet hayatı biter off :(

2 sene aralıksız çalışmam lazım yoksa patlıycaz biz 😄 milletin 1 günde çalıştığını bi yılda çalıştık be hacı :?
G
#33
Off sorumsuz insan her alanda sorumsuz be hacu bizim gibi yani charlarımız bile dağınık 😄
W
WaTCHMaN ⭐ 19y
#34
Off sorumsuz insan her alanda sorumsuz be hacu bizim gibi yani charlarımız bile dağınık :D

tembeliz.biz
C
Crown ⭐ 19y
#35
- Resim Silinmiş.

İki sene de yattık anca bu kadar oldu 😜 Geçen sene biraz daha az stres yapıp 2-3 soru daha yapabilseydim Gazi Anadoluya giricektim ama nasip değilmiş 😁

3 yanlışım var bu sene 🙄



Toplam 5 kişi her 2 yıl da tüm soruları doğru yapmış.
Sınıf puanı 500 olan öğrencilerin nerdeyse hepsi özel okullardan.
Yerleştirme puanı 500 olan sadece 3 kişi var ve 3 üde özel okula gidiyor ^^
T
TheCombo ⭐ 19y
#36
Benim geçen sene 327 bu sene 420
Temet Nosce
#37
Ortalama 332 anadolu meslek den pc bölümü istiyorum ama nasip inşallah güzel bir okula yerleşirim

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: