Icerige atla
Extraloob

Sbot yardım lütfen

· 11 Yanıt · 2.6K görüntüleme
11 Yanıt
P
polat33 ⭐ 18y
#2
Clientin yolunu yanlış dosya göstermişsin sanırım, clienti yeniden düzgün göster açılır.
L
Leet1 ⭐ 19y
#3
2 Bilgisayardan Fazla bilgisyarda kullanılmış..

2 pc den fazla kullanılınca hata veriyor...
M
McCappy ⭐ 18y
#4
Clientin yolunu yanlış dosya göstermişsin sanırım, clienti yeniden düzgün göster açılır.

bilmiyorsak susalım yanlış bilgi vermeyelim lütfen 👍
C
#5
ip nin birinde kapalı aman evdeki bilgisayarımda sbot açık değil şu an cafedeim açması lazım neden açmıyor acaba
M
McCappy ⭐ 18y
#6
ip nin birinde kapalı aman evdeki bilgisayarımda sbot açık değil şu an cafedeim açması lazım neden açmıyor acaba

id ve pw i bot programına girdiysen otomatik login olmayıda işaretlediysen otomatik kullanılıyor olarak görüyodur .. silersen sorun geçecektir 👍
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#7
bot accoundunu suan maximum üye sayısı kullanıyor yani 2pc. o yüzden sen login olamıyorsun 👍
C
#8
tamam arkadaşlar çok tşkrler yardımlarınız için salih30 senin dedigini yaptım düzeldi eyv hocam hepinize
M
McCappy ⭐ 18y
#9
tamam arkadaşlar çok tşkrler yardımlarınız için salih30 senin dedigini yaptım düzeldi eyv hocam hepinize

önemli deil
U
ustameen ⭐ 19y
#10
aktif 2 pc değil olay. sadece 2 pc. yani siz bir pc de login oldunuz sonra başka bir pc de login oldunuz. artık bu 2 pc haricinde oyunu açamazsınız...
M
McCappy ⭐ 18y
#11
aktif 2 pc değil olay. sadece 2 pc. yani siz bir pc de login oldunuz sonra başka bir pc de login oldunuz. artık bu 2 pc haricinde oyunu açamazsınız...

gereken cvp ı vermiştim ben 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: