arkadaşlar Sbot aldım ama kullanmasını biraz bilmiyorum.Sbot'u aldıktan sonra msn ve şifreyi değiştirdim foruma yaptığım şifreyle girebiliyorum.Sbotu indirdim ID PW giriyorum ama yanlış bilgiler diyor ya PW yanlış yada ID.Bişiyi yanlışmı yapıyorum yoksa mbot taki gibi forum şifresi ayrı bota girerkene şifremi ayrı.Veya ben mesela foruma girerken bomba ID sini kullanıyorum bide profile girdiğimde botusername var değiştirilmiyor onumu giricem bota giriş yaparken.Birde botun süresi bitik. YARDIM LÜTFEN ❓
Sbot yardım edin?
· 3 Replies · 1.4K views 0 reading
3 Replies
forum id ile bot id farklıdır forumdan gir profile tıkla bot id orada yazıyor.
teşekkürler
Log in to write a reply.
Log In