Arkadaşlar pet tamam iyi hoş istediğim itemleri topluyor da, şehre dönünce itemleri inventory'e aktarabiliyor mu? Ben beceremedim de bir sorayım dedim sanırım o özellik yok henüz...
Sbot ve Pet yönetimi
· 4 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
aktarmıyor.
Peki petin ayarlarında grab functionun off olması gerekiyor değil mi seçtiğimiz itemler dışında toplamaması için? Hiç sorun yaşadınız mı petle ilgili item toplamama durumu vs.?
Petin ayarlarında sadece gold ve item leri seçmesini ayarla.
Ve sbot filtredede petin ne toplamasını istiyorsan sağ tıkla pick pet i tıkla.Onu toplar.
Ve sbot filtredede petin ne toplamasını istiyorsan sağ tıkla pick pet i tıkla.Onu toplar.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap