Dün 2 client char açtım 1.client de sorun yok 2.client de char towndn çıkmıyor sürekli npcleri dolaşıyor
sorun ne olabilir?
Sbot Towndan Çıkmıyor Help!
· 5 Replies · 3.1K views 0 reading
5 Replies
Dün 2 client char açtım 1.client de sorun yok 2.client de char towndn çıkmıyor sürekli npcleri dolaşıyor
sorun ne olabilir?
almak istediği ayarlı pot vs eksik olabilir yada use script coordinates şıkkı işaretli olmaya bilir 👍
Herşey Ayarlı hatta 1.clientteki bottan kontrolde ettim ama olmadı
Herşey Ayarlı hatta 1.clientteki bottan kontrolde ettim ama olmadı
bütün alışverişi bitirince teleport olma yerinin orda bekliyormu ?
Tüm alışverişi yaptıktan sonra yeniden kayıt yapacaksın.
Record yaparsan tüm alışverişi yaptın bittiği yerden kayıta başla.
Kayıt et yolla bu sekilde düzecektir.
Record yaparsan tüm alışverişi yaptın bittiği yerden kayıta başla.
Kayıt et yolla bu sekilde düzecektir.
Log in to write a reply.
Log In