merhaba arkadaşlar sbot ile 7 tane char kasıyorum.ama charlardan biri şehire öldüğü zaman veya pot almaya gittiği zaman ısınlanma yerinde öylece duruyor start yaptığımda da işlev görmüyor re log yapmak zorunda kalıyorum sadece bir çarda var bu problem diğerlerinde sorun yok bu sorunu nasıl çözebilirim?
Sbot sorun
· 11 Yanıt · 2.0K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
Aşağıda not kısmında sbot'un belirli bir problem varsa yazar, yazmıyorsa inventory dolmuştur .
yok dolmuyor potlar bitiyor return çekiyor doğduğu noktada bekliyor sap gibi 🤔
hata falanda yazmıyor hiç birşey
hata falanda yazmıyor hiç birşey
Ayarlarını tekrar bir kontrol et town'da yapması gereken şeyleri mutlaka ayarlarda bir problem vardır.
o çarın klasörünü sildin baştan yapacağım ayarları
- Resim Silinmiş.
Orayı işaretlemiş olabilirsin şehre gidince botu durduruyor
Orayı işaretlemiş olabilirsin şehre gidince botu durduruyor
orası işaretli değildi , işaretlesem bile ben starta basınca tekrar eğitime başlaması gerekmiyormu sildim o charın klasörünü bakalım sorun devam edecekmi ayarları sıfırdan yaptım.
sorun çözülmüştür
hadi bakalım kolay gele ibo .d
muhammet senden çarı aldıktan sonra o senin çarla 7 tane 92 lik çar yaptım 😄
muhammet senden çarı aldıktan sonra o senin çarla 7 tane 92 lik çar yaptım :D
bizim çar emektardır yaw 🍺
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap