Icerige atla
Extraloob

SBOT Old Accountuna 5 Aylık Adminlik CS 1.5

· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme
K
kilicreis OP ⭐ 16y
#1
Merhaba arkadaşlar, s-bot old account satışını yapan ve cs 1.5 oynayan arkadaşlarımıza duyrulur. 1 adet s-bot old account satışı yapan kişiye uygun gelirse eğer 5 aylık full serverda adminlik yazılacaktır. Adminlik kurallarına göre yönetebilecektir. Sınırsız komut yetkisi olacaktır. Ilgılenen arkadaşlar başlık altından cevap yazabilir veya iletişim msn'sini ö.m atabilirler.
5 Yanıt
K
kilicreis OP ⭐ 16y
#2
konu günceldir, s-bot old accountuna sahip olan kişiler ve teklifimizi onaylayan kişiler başlık altından cevap yazsın lütfen. 5 aylık kesintisiz adminlikleri yazılacaktır, hiçbir extra ücret alınmayacaktır
K
kilicreis OP ⭐ 16y
#3
Guncel.. offline gozuksemde çevrimiçiyim.
K
kilicreis OP ⭐ 16y
#4
up
K
kilicreis OP ⭐ 16y
#5
upp

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: