Merhaba arkadaşlar, s-bot old account satışını yapan ve cs 1.5 oynayan arkadaşlarımıza duyrulur. 1 adet s-bot old account satışı yapan kişiye uygun gelirse eğer 5 aylık full serverda adminlik yazılacaktır. Adminlik kurallarına göre yönetebilecektir. Sınırsız komut yetkisi olacaktır. Ilgılenen arkadaşlar başlık altından cevap yazabilir veya iletişim msn'sini ö.m atabilirler.
SBOT Old Accountuna 5 Aylık Adminlik CS 1.5
· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
konu günceldir, s-bot old accountuna sahip olan kişiler ve teklifimizi onaylayan kişiler başlık altından cevap yazsın lütfen. 5 aylık kesintisiz adminlikleri yazılacaktır, hiçbir extra ücret alınmayacaktır
Guncel.. offline gozuksemde çevrimiçiyim.
up
upp
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap