Icerige atla
Extraloob

sbot login oluyor aynı hatayı alanlar varmı

· 5 Replies · 1.2K views
F
fgonul46 OP ⭐ 18y
#1
bot bugün bende birtürlü lgin olmadı yeniden kurdum ama tık yok acaba sorun bendemi bottamı aynı hatayı alanlar varmı yada bu sorunu çözenler :!!&%&!
5 Replies
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
bazen güncelleneceği vakit kimileri login olamazken başkaları oyuna girebiliyor siz dosyaları silin tekrardan kurun yedeklemenizi yapmayı unutmayın ama.
F
fgonul46 OP ⭐ 18y
#3
teşkkür ederim hemen yapayım
F
fgonul46 OP ⭐ 18y
#4
olmadı kardeş evde 2 pc var her ikisindede yeniden kurdum hatta yeniden indirdim tüm dosyaları sildim olmadı hala login olmuyor 😞
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#5
sen id pw almamışsın ki nasıl kuracaksın çalıştıracaksın ?!?!??

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: