bot bugün bende birtürlü lgin olmadı yeniden kurdum ama tık yok acaba sorun bendemi bottamı aynı hatayı alanlar varmı yada bu sorunu çözenler :!!&%&!
sbot login oluyor aynı hatayı alanlar varmı
· 5 Replies · 1.2K views 0 reading
5 Replies
bazen güncelleneceği vakit kimileri login olamazken başkaları oyuna girebiliyor siz dosyaları silin tekrardan kurun yedeklemenizi yapmayı unutmayın ama.
teşkkür ederim hemen yapayım
olmadı kardeş evde 2 pc var her ikisindede yeniden kurdum hatta yeniden indirdim tüm dosyaları sildim olmadı hala login olmuyor 😞
sen id pw almamışsın ki nasıl kuracaksın çalıştıracaksın ?!?!??
Log in to write a reply.
Log In