Icerige atla
Extraloob

Sbot ile en fazla + ? yaptınız...?

· 26 Yanıt · 4.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
D
darts OP ⭐ 18y
#21
+5 +7 yapan arkadaşlar lucky powerderı eu dan mı alıyorlar yoksa china dan mı ?
H
#22
+5 +7 yapan arkadaşlar lucky powerderı eu dan mı alıyorlar yoksa china dan mı ?

Ona pek dikkat etmedim ama ne faktörü olabilir :?
_
_DarkRage_ ⭐ 19y
#23
şanş abi şanş 50-100 elixir e yapamayanda var 5 ixir e +5 yapanda var 😜
D
darts OP ⭐ 18y
#24
Bir insan süreklimi şanssız olur sbot ile +5 yüzü göremedim daha 😄
N
noname350 ⭐ 19y
#25
+2 bir item tek seferde +5 oldu, fakat başka birtanesi yine +2 den 50 den fazla pro. elixir ile şu an +1:) 290 silklik premium olması şansı baya bi artırır herhalde (%10 du galiba), merak ediyorum +7 yapanlar direk +7 yemi deniyorlar (immortal şart tabi), yoksa önce +4 falan yapıp sonramı deniyorlar, bunlarıda paylaşırsanız seviniriz.
E
Eyenagel ⭐ 19y
#26
bence bu sans olayı tamamen item ile alakalı yine de ben +4 +5 de pek zorlanmam ama +5 ten oteye pek gidemem, bazı itemler var ki cok rahat +5 yiyor bazıları +3 yemiyor dedigin gibi.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: