+5 +7 yapan arkadaşlar lucky powerderı eu dan mı alıyorlar yoksa china dan mı ?
Sbot ile en fazla + ? yaptınız...?
· 26 Yanıt · 4.4K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
H
HeartLess*X
⭐ 19y
+5 +7 yapan arkadaşlar lucky powerderı eu dan mı alıyorlar yoksa china dan mı ?
Ona pek dikkat etmedim ama ne faktörü olabilir :?
_
_DarkRage_
⭐ 19y
şanş abi şanş 50-100 elixir e yapamayanda var 5 ixir e +5 yapanda var 😜
Bir insan süreklimi şanssız olur sbot ile +5 yüzü göremedim daha 😄
+2 bir item tek seferde +5 oldu, fakat başka birtanesi yine +2 den 50 den fazla pro. elixir ile şu an +1:) 290 silklik premium olması şansı baya bi artırır herhalde (%10 du galiba), merak ediyorum +7 yapanlar direk +7 yemi deniyorlar (immortal şart tabi), yoksa önce +4 falan yapıp sonramı deniyorlar, bunlarıda paylaşırsanız seviniriz.
bence bu sans olayı tamamen item ile alakalı yine de ben +4 +5 de pek zorlanmam ama +5 ten oteye pek gidemem, bazı itemler var ki cok rahat +5 yiyor bazıları +3 yemiyor dedigin gibi.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap