Icerige atla
Extraloob

sbot easter egg kullanma ayarı

· 8 Yanıt · 4.6K görüntüleme
M
metasoldier OP ⭐ 18y
#1
easter egg leri otomatik kullanmak için bi ayar varmı nasıl aktif edilir nasıl kullanılır bir yardımcı olursanız sevinirim
8 Yanıt
S
savuray ⭐ 16y
#2
easter egg leri otomatik kullanmak için bi ayar varmı nasıl aktif edilir nasıl kullanılır bir yardımcı olursanız sevinirim


Bildiğim kadarı ile ; yok . 😉
N
Nebula ⭐ 19y
#3
bot-cave de foruma yazsak mı acaba?
Hadi başlayalım buna bi el atsınlar. 12 nisanda bitiyor event.
D
Difficult ⭐ 19y
#4
adamlar 1-2 haftalık bişey için hiç uğraşmaz bence
K
kasap26 ⭐ 18y
#5
zaten bi işe yaradı yok dalga geciyorlar
Y
Yukie ⭐ 19y
#6
2 tane buf için, üstelik 2 haftalık 1 event için oturup ona uğraşmazlar (ki) haklılarda...
A
Amofilable ⭐ 19y
#7
2 tane buf için, üstelik 2 haftalık 1 event için oturup ona uğraşmazlar (ki) haklılarda...


Sadece 2 buff vermiyor onlar.Ek olarak Pandora Box ve Roc'a ışınlanmaya yarayan birşey veriyor.
A
altanyunus ⭐ 19y
#8
Sadece 2 buff vermiyor onlar.Ek olarak Pandora Box ve Roc'a ışınlanmaya yarayan birşey veriyor.


key of blood line

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: