easter egg leri otomatik kullanmak için bi ayar varmı nasıl aktif edilir nasıl kullanılır bir yardımcı olursanız sevinirim
sbot easter egg kullanma ayarı
· 8 Yanıt · 4.6K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
easter egg leri otomatik kullanmak için bi ayar varmı nasıl aktif edilir nasıl kullanılır bir yardımcı olursanız sevinirim
Bildiğim kadarı ile ; yok . 😉
bot-cave de foruma yazsak mı acaba?
Hadi başlayalım buna bi el atsınlar. 12 nisanda bitiyor event.
Hadi başlayalım buna bi el atsınlar. 12 nisanda bitiyor event.
adamlar 1-2 haftalık bişey için hiç uğraşmaz bence
zaten bi işe yaradı yok dalga geciyorlar
2 tane buf için, üstelik 2 haftalık 1 event için oturup ona uğraşmazlar (ki) haklılarda...
A
Amofilable
⭐ 19y
2 tane buf için, üstelik 2 haftalık 1 event için oturup ona uğraşmazlar (ki) haklılarda...
Sadece 2 buff vermiyor onlar.Ek olarak Pandora Box ve Roc'a ışınlanmaya yarayan birşey veriyor.
A
altanyunus
⭐ 19y
Sadece 2 buff vermiyor onlar.Ek olarak Pandora Box ve Roc'a ışınlanmaya yarayan birşey veriyor.
key of blood line
key of blood line
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap