Icerige atla
Extraloob

SBot Crack By Respect [ 4 Mayıs 2009 ]( Video anlatım )

· 364 Yanıt · 30K görüntüleme · Sayfa 3 / 19
Yanıtlar
.NET
.NET ⭐ 19y
#41
Oww bot çalışıyor. Şu anda oyundayım. Teşekkürler Respect 😘
[F New]Solo Gitarist
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#42
Oww bot çalışıyor. Şu anda oyundayım. Teşekkürler Respect 😘

🍺
S
#43
Botla asıl çarıma giricem ama sonumuzun T-Bot crack gibi olmasından korkuyorum 🤔 😄
M
#44
Lowe respect bende yana yana old customer arıyordum allah razı olsun senden 😘 🍺
L
#45
try ekranı gelmiyor
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#46
Ya bunlar hep bana çatıyo galiba>> Try'a bastıktan sonra hata alıorum
- Resim Silinmiş.
zaten hatadan sonra Sbot'a girsem bile login olmuyor.
D
DaNG3R ⭐ 19y
#47
abi şimdi pre yok sürekli girene kardr gir çık mı olcak ? başka çare yok mu yani no dc gibi
bide son sorum bu s bot penceresini saklayamıyomuyuz ?


Sbot ana bölümde Automatic Reconnect var onu tıkla NoDc oluyor ;)


tıkladım olmadı ama neyse bunu bulduğumuza şükür 😄 😄 😁 😁 😈 😈
W
wich ⭐ 18y
#48
charımıza bişi olurm u
T
turkprince ⭐ 17y
#49
bende sorun yok bot süper çalışıyor teşekkürler recpect tbot crack olayına benzemez inş
L
#50
loader dosyası neden vıruslu ? ?
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#51
Bi yardım Lütfen! Şu hata kafamı bozdu :/
D
DaNG3R ⭐ 19y
#52
bende sorun yok bot süper çalışıyor teşekkürler recpect tbot crack olayına benzemez inş


niçin t botta ne olduki ? ?
T
TwiLighT ⭐ 18y
#53
Crack.exe yi çalıştırdıktan sonra try butonuna basabileceğim herhangi bir ekran gelmiyor 🙄
E
eLempTRa ⭐ 18y
#54
Respect abi try yaptıktan sonra sro nasıl gircez s-botta start clientless yapıyorum sro seçmedigim için Couldn't start SRO Client...[19:40:19] * Starting of sro_client.exe failed! yazıyor sroyu nasıl seçiçem sitede baktım bulamadım yada normal loaderla falan girince oluyormu yardım lutfen!!!
T
turkprince ⭐ 17y
#55
Respect abi try yaptıktan sonra sro nasıl gircez s-botta start clientless yapıyorum sro seçmedigim için Couldn't start SRO Client...[19:40:19] * Starting of sro_client.exe failed! yazıyor sroyu nasıl seçiçem sitede baktım bulamadım yada normal loaderla falan girince oluyormu yardım lutfen!!!


Bırak loaderi falan sbot menüsünden üstte settings var oradan Choose silkroad directory var oradan silkroad klasörünü göster tekrar start client bas ok
E
eLempTRa ⭐ 18y
#56
Tamamdır Respect abi yaptım ben diğer botlardaki gibi Sro_clienti seçicez sanıyordum ama silkroad klasörü yeterliymiş 😄 genede saol
T
turkprince ⭐ 17y
#57
Tamamdır Respect abi yaptım ben diğer botlardaki gibi Sro_clienti seçicez sanıyordum ama silkroad klasörü yeterliymiş 😄 genede saol

NP 😄
E
eLempTRa ⭐ 18y
#58
senin videolu anlatımın saolsun 😄
E
eLempTRa ⭐ 18y
#59
turkprince sende saol vallaha senin cevap yazdıgını gormedim sen de saol 😄
D
DaNG3R ⭐ 19y
#60
fena bişi ya oyuna girin hmn fark ediceksiniz voow

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: