Oww bot çalışıyor. Şu anda oyundayım. Teşekkürler Respect 😘
[F New]Solo Gitarist
Oww bot çalışıyor. Şu anda oyundayım. Teşekkürler Respect 😘
abi şimdi pre yok sürekli girene kardr gir çık mı olcak ? başka çare yok mu yani no dc gibi
bide son sorum bu s bot penceresini saklayamıyomuyuz ?
Sbot ana bölümde Automatic Reconnect var onu tıkla NoDc oluyor ;)
bende sorun yok bot süper çalışıyor teşekkürler recpect tbot crack olayına benzemez inş
Respect abi try yaptıktan sonra sro nasıl gircez s-botta start clientless yapıyorum sro seçmedigim için Couldn't start SRO Client...[19:40:19] * Starting of sro_client.exe failed! yazıyor sroyu nasıl seçiçem sitede baktım bulamadım yada normal loaderla falan girince oluyormu yardım lutfen!!!
Tamamdır Respect abi yaptım ben diğer botlardaki gibi Sro_clienti seçicez sanıyordum ama silkroad klasörü yeterliymiş 😄 genede saol
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap