bu s bot penceresini saklamak istiyorum sro client hide gibi bi program hmn yazabilcek arkdş varmı ? yada böyle bişi mümkünmü
Sbot da client saklama mevcut zaten sağ tarafta '' Hide Client '' var.
bu s bot penceresini saklamak istiyorum sro client hide gibi bi program hmn yazabilcek arkdş varmı ? yada böyle bişi mümkünmü
avastın bulduğu virus nedir ?
Zaten anca doruları söyleyince mesajları silersiniz ve banlarsınız accountları doğruları söylüyoruz ya 😄 helal osun size birde mesaj konu silme yok diyorsunuz (Küfür Etmicem Siz Anlarsınız artıq) gidin.Arklar bu crack cok onceden cıktı yani rescept denilen şahıs cıkarmadı ve bunu bile bile son gun koydular yarın updateden sonra Bot Boom 😊 size İyi kasmalar
alıntımı kendi calısmanızmı?
Sbotu crackleyip parayla satmak isteyenlerin botunu crackledim
dolayısıyla kendi çalışmamız
avastın bulduğu virus nedir ?
avastın bulduğu virus nedir ?
Virüstotal Sonuçları orda duruyor ilk sayfaya bak ! -.-
respect botun üstüne iyi yatmışsın he :D
kardeşim sen onu bu hale getirmedin burda isim vermek istemiyorum o yüzden botu sahiplenme !!!
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap