Icerige atla
Extraloob

SBot Crack By Respect [ 4 Mayıs 2009 ]( Video anlatım )

· 364 Yanıt · 30K görüntüleme · Sayfa 2 / 19
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#21
bu crack çıkalı 1 haftadan fazla oldu burada daha yeni yayınlanıyor



bir programın crack'lenip alemleri salınıp bize haberi gelmesi an meselesidir hatta bizde bu topic çok önce açıldı lakin tarafımdan global mesajlıktan indirildi sence neden ? çünki biz üyelerin güvenliğini düşünürüz programı kim yapmış nasıl yapmış keylog varmı bir sorunu hatası varmı herşeyiyle inceleriz ondan sonra biraz düzenleriz sizler için yayına sunarız 😎
Q
Quensis ⭐ 19y
#22
Süper çalışma tebrikler ve herkese hayırlı olsun. 😎 😘
M
magnesia ⭐ 18y
#23
walla işte bu süper. Keşke sbot almadan önce sbot old costumer hesap ararken çıkarsaydın bunu 😄
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#25
Şok oldum desem yeridir binlerce kez teşekkürler ....
T
TheCombo ⭐ 19y
#26
Abi solucan buluyor sakat iş (Win32:JunkPoly [Cryp] benim bildiğim keyloger bu sizden kaynaklandığını sanmıyorum ama crağın crağı olduğu için demizlermisiniz yada temizlenebilirmi
İsterseniz ben temizledim yani ayıkladım virüsünü vereyim link olarak

Ya avasta var sakatlık neden anlamadım ilk indirdim virüslü dedi sonra sildim tekrar indirdim temiz diyor allahım hiç böyle yapmazdı
D
DaNG3R ⭐ 19y
#27
ya virüs fln deniliyo benm makinede antivirüs de yok extraloobda hemde bi site meneger verdii için hiç bakmadım indirdim bişi olmas inş bide login diyorum sonra start client diyorum olmuyo client fln nasıl gösteriyoruz bunda ya baktım bulamadım
T
TheCombo ⭐ 19y
#28
ya dosyayı taratıyom crak virüslü diyo crağı taratıyom virüsüz ya çok gizli bi virüs yada avastın hatası lisansli böyl bi şey olmamaıs lazım
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#29
ya virüs fln deniliyo benm makinede antivirüs de yok extraloobda hemde bi site meneger verdii için hiç bakmadım indirdim bişi olmas inş bide login diyorum sonra start client diyorum olmuyo client fln nasıl gösteriyoruz bunda ya baktım bulamadım


Yukardaki Settings e bas Choose Silkroad a bas ordan Silkroadın klasörünü göster.
D
DaNG3R ⭐ 19y
#30
ya virüs fln deniliyo benm makinede antivirüs de yok extraloobda hemde bi site meneger verdii için hiç bakmadım indirdim bişi olmas inş bide login diyorum sonra start client diyorum olmuyo client fln nasıl gösteriyoruz bunda ya baktım bulamadım


Yukardaki Settings e bas Choose Silkroad a bas ordan Silkroadın klasörünü göster.


çok saol abicim
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#31
ya dosyayı taratıyom crak virüslü diyo crağı taratıyom virüsüz ya çok gizli bi virüs yada avastın hatası lisansli böyl bi şey olmamaıs lazım


Konuyu açan benim , konuyu global yapmışım siz ne virüsüden bahsediyorsunuz..


virustotal.com sonuçları ortada sizde taratın 0 virüs çıkıyor..

Gönül rahatlığıyla kullanın 😉
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#32
virüslü değildir rahatlıkla kullanabilirsiniz.
E
eLempTRa ⭐ 18y
#33
way beee diyorum yha siz nesiniz ya helal 😄
D
DaNG3R ⭐ 19y
#34
abi şimdi pre yok sürekli girene kardr gir çık mı olcak ? başka çare yok mu yani no dc gibi
bide son sorum bu s bot penceresini saklayamıyomuyuz ?
M
Mistiness ⭐ 17y
#35
respect çok teşekkürler extraloob FTW ...
T
turkprince ⭐ 17y
#36
bir programın crack'lenip alemleri salınıp bize haberi gelmesi an meselesidir hatta bizde bu topic çok önce açıldı lakin tarafımdan global mesajlıktan indirildi sence neden ? çünki biz üyelerin güvenliğini düşünürüz programı kim yapmış nasıl yapmış keylog varmı bir sorunu hatası varmı herşeyiyle inceleriz ondan sonra biraz düzenleriz sizler için yayına sunarız
Şu cips paketlerinin arkasındaki cipsin nasıl hazırlandığı gibi konuştun 😄
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#37
abi şimdi pre yok sürekli girene kardr gir çık mı olcak ? başka çare yok mu yani no dc gibi
bide son sorum bu s bot penceresini saklayamıyomuyuz ?


Sbot ana bölümde Automatic Reconnect var onu tıkla NoDc oluyor 😉
P
Prada ⭐ 19y
#38
Meyvesini aldık 😎
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#39
yahu ne yapayım illa açık açık abi yaz diyorsunuz bende yazdım işte 😄

walalhi böyle uğraşıyoruz işte kuzum görmüyormusunuz sitemize neler yaptık bana bir tane dünyada bir forum göstersenize sro üzerine bu kadar geniş içeriğe sahip olan sizin bizleri herkese anlatmanız lazım bu site ingiliz olsaydı ve ingilizce olsaydık emin olun google bizi satın alırdı yahu yok yok bakın diyorum varmı şu özellikler dünyada bir forumda :

server göstergesi
unique çıkış saatleri
satış bölümünde yeni program java ile yazıldı charsell - artık mesajlara standart getirttik yeni konu açınca charsell çıkıyor karşınıza ve başlıklar standart olacak. char adı - fiyatı - lvl - yapılandırması


saadece bu 3 özellik dünyada kimsede yok bu yüzden cidden bizlere değer verin ve bizleri destekleyin ki dünyanın en büyüğü olalım hep beraber gurur duyalım çünki biz çalışıyoruz ve sadece sizlere hizmet için çalışıyoruz
S
#40
Süper çalışma tebrikler ve herkese hayırlı olsun. 😎 😘

🍺

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: