Herkese merhaba arkadaşlar...
Sorunum şu sbotu açtığımda waiting for handle kısmı geldikten sonra öylece kalıyor sonra şu hatayı veriyor ne yapmam gerekir?
*** FATAL! Couldn't get handle information from process (Timeout) * Starting of sro_client.exe failed!
Sbot client gelmiyor:S
· 5 Replies · 6.4K views 0 reading
5 Replies
ctrl alt delete kombinasyonu ile görev yöneticisini aç,işlemler kısmında ne kadar sro_client.exe varsa kapat
Sonra yeniden başla ve oyuna gir ^^
Sonra yeniden başla ve oyuna gir ^^
silkroad guard ekranı geldikten sonra işlemlerde sro client.exe hemen gidiyor bi daha geri gelmiyor maalesef yine olmadı:S
Format ile düzelir mi sizce?
Format ile düzelir mi sizce?
ctrl alt delete kombinasyonu ile görev yöneticisini aç,işlemler kısmında ne kadar sro_client.exe varsa kapat
Sonra yeniden başla ve oyuna gir ^^
ARkadaşın dedigi dogru arkadaşım.. Pc yeniden başlat eger olmuosa.. Genemi olmadı sılkroadı sil tekrar kur.. sorun düzelir.. haa oda olmadıysa formatt 😊 ama en sok yapacagın iş olsun 👍
ctrl alt delete kombinasyonu ile görev yöneticisini aç,işlemler kısmında ne kadar sro_client.exe varsa kapat
Sonra yeniden başla ve oyuna gir ^^
ARkadaşın dedigi dogru arkadaşım.. Pc yeniden başlat eger olmuosa.. Genemi olmadı sılkroadı sil tekrar kur.. sorun düzelir.. haa oda olmadıysa formatt 😊 ama en sok yapacagın iş olsun 👍
arkadaşların dediği doğru azcık uğraşıver pes etme 🍺
Log in to write a reply.
Log In