Icerige atla
Extraloob

Sbot client gelmiyor:S

· 5 Replies · 6.4K views
F
freakofSRO OP ⭐ 18y
#1
Herkese merhaba arkadaşlar...

Sorunum şu sbotu açtığımda waiting for handle kısmı geldikten sonra öylece kalıyor sonra şu hatayı veriyor ne yapmam gerekir?

*** FATAL! Couldn't get handle information from process (Timeout) * Starting of sro_client.exe failed!
5 Replies
N
Nebula ⭐ 19y
#2
ctrl alt delete kombinasyonu ile görev yöneticisini aç,işlemler kısmında ne kadar sro_client.exe varsa kapat
Sonra yeniden başla ve oyuna gir ^^
F
freakofSRO OP ⭐ 18y
#3
silkroad guard ekranı geldikten sonra işlemlerde sro client.exe hemen gidiyor bi daha geri gelmiyor maalesef yine olmadı:S

Format ile düzelir mi sizce?
C
cakal2219 ⭐ 18y
#4
ctrl alt delete kombinasyonu ile görev yöneticisini aç,işlemler kısmında ne kadar sro_client.exe varsa kapat
Sonra yeniden başla ve oyuna gir ^^

ARkadaşın dedigi dogru arkadaşım.. Pc yeniden başlat eger olmuosa.. Genemi olmadı sılkroadı sil tekrar kur.. sorun düzelir.. haa oda olmadıysa formatt 😊 ama en sok yapacagın iş olsun 👍
D
Decoy ⭐ 18y
#5
ctrl alt delete kombinasyonu ile görev yöneticisini aç,işlemler kısmında ne kadar sro_client.exe varsa kapat
Sonra yeniden başla ve oyuna gir ^^

ARkadaşın dedigi dogru arkadaşım.. Pc yeniden başlat eger olmuosa.. Genemi olmadı sılkroadı sil tekrar kur.. sorun düzelir.. haa oda olmadıysa formatt 😊 ama en sok yapacagın iş olsun 👍


arkadaşların dediği doğru azcık uğraşıver pes etme 🍺

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: