Merhaba arkadaşlar.. Sbot aldım bugun ve çalışıyor , yalnızstart dedigim zaman connetct diyor arkasından game guard ın amblemı kısa süreli geliyor - kayboluyor ve ekran öylece kalıyor? Hiç 1 şey açılmıyor ?