Sbotta ilk Charda C10 veriyor...
Bir tane charıma herzaman hatasız giriyor diğerine hep C10 veriyor....
C10 veren charımı tek girmeye çalışıyorum gene C10
Yardım Edermisiniz...
Sbot C10 Hatası
· 2 Yanıt · 3.3K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
sa kardeş sbot da C10 hatası alıyorum yardım istemişsin
tek yapman gereken "enable starting of multiple clients" ı işaretle
ve fuzzy delay ı 5000 yap save settings yapıp dene
emin ol C10 almıycaksın
eger yien C10 alırsan veya sbot ile ilgili sorun yaşarsan burdan yaz bana.
tek yapman gereken "enable starting of multiple clients" ı işaretle
ve fuzzy delay ı 5000 yap save settings yapıp dene
emin ol C10 almıycaksın
eger yien C10 alırsan veya sbot ile ilgili sorun yaşarsan burdan yaz bana.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap