Icerige atla
Extraloob

SBot Alchemy Mucizesi ( +6,5,4 )

· 56 Yanıt · 8.0K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
S
SiYaHCıM ⭐ 19y
#41
Sbot kullanıyorum ve çok güzel Süper bi bot şu zamana kadarki en iyi bot bütün union kullanıyoruz.. ^^
S
SiYaHCıM ⭐ 19y
#42
Birde Sitenin yönetiminden bi yakınım var ödeme yılbaşından sonra açılacakmış büyük ihtimal..
N
Nymphodora ⭐ 19y
#43
Herşey okeyde bi sorum olcak elixir i kendi koyuyo peki lucky i de ekliyomu upgrade yaparken

Sen sadece +Kaç yapıcağını yazıyorsun silahını inventory'de ilk slota koyup Powder'ıda soluna koyup sadece start diyorsun o zaten alchemy penceresini açmadan direk seri şekilde basıyor..



Mükemmel 🍺
Ama üyelik alamıyoruz açmadılar daha
😢
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#44
Herşey okeyde bi sorum olcak elixir i kendi koyuyo peki lucky i de ekliyomu upgrade yaparken

Sen sadece +Kaç yapıcağını yazıyorsun silahını inventory'de ilk slota koyup Powder'ıda soluna koyup sadece start diyorsun o zaten alchemy penceresini açmadan direk seri şekilde basıyor..



Mükemmel 🍺
Ama üyelik alamıyoruz açmadılar daha
😢


biz şu anda satışlarını yapabiliyoruz sorunsuzca bize ödemeyi yaparsanız hemen üyeliğinizi alıp açabiliriz 👍
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#45
2 tane +5 yaptım demin 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#46
şimdi çıkartıyorum elixirleri deniyorum hemen bakalım dediğiniz gibi mi :D



Ne yaptın müdür tuttumu tutmadımı ama harbi söle lütfen :)


4 tane +3 yaptım akşam tekrar deneyeceğim !
H
#47
Abi dene dene yılmadan dene bazen tekte bazen 2'de bazen 3'de ama kesin alıyor istediğin +yı yapıyor 😜
P
Prada ⭐ 19y
#48
şimdi çıkartıyorum elixirleri deniyorum hemen bakalım dediğiniz gibi mi :D



Ne yaptın müdür tuttumu tutmadımı ama harbi söle lütfen :)


4 tane +3 yaptım akşam tekrar deneyeceğim !


Hacim +3 ü geçemedim ben bi türlü.. elle basıyorum yağ gibi +4 e akıyor bot +3 den sonra bum.. şöyle +5 lere vurdurursan haber ver teşvik etsin beni yoksa umumiyetle çekinmeye başladım ^_^
G
Gentleman ⭐ 18y
#49
Bir bende mi $ans yok acep, tutmuyor 2H 😊
D
#50
Ben alınca bu botu ilk iş +9 denicem.
200 m e geçer mi acaba 😄
D
DostDeli ⭐ 19y
#51
Yani Yine +7 Denemek İcin Elixsir Dolduracagız ? Yanlıs Anlamadım Yani

10 Tane Elixsir Ve Luck Deneyecegiz Peki Hemen Yapıyormu Yoksa Patlatıyormu ?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#52
kimisi tek seferde yapıyor kimisi deniyor devamlı olay basit zati 1000 tane (invent kadar kotamız var) elixir koy 3dk sürmez hepsini harcaması 😄
E
EmmaW ⭐ 19y
#53
en sağlıklısı extraloob'dan 180 elixir weapon alıp + denemek 😄 5dk da heralde +7 olur 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#54
aynen katılıyorum ^^
G
Gwaihir ⭐ 19y
#55
Elinle basmanın imknsız olduğu bir hızda basıyor..

+5 olması yaklaşık 2 saniye sürüyor 😱

+5 set yapmak artık bebek oyuncağı..

+7 dede o kadar zor değil xP



Zorsa çocuk oyuncağı,imkansız biraz uğraştırır ☕ 👍
R
rephles ⭐ 18y
#56
bizide istahlandırdın ya....

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: