Icerige atla
Extraloob

Sbot 2 Pc de Hata Veriyo(LoginRefused! ) PATRON Yardım Lütfe

· 3 Yanıt · 2.6K görüntüleme
D
debber OP ⭐ 19y
#1
patron ben evimde aynı modem den 2 pc de sbot a bağlanıyorum fakat farklı yerde farklı pc de açtığımda LoginRefused! hatası alıyorum benim bildiğim en fazla 2 pc de açılabiliyo yani teknik olarak bende öyle yapıyorum 2 pc tek modem 1 pc ayrı modem bu hatayı neden alıyorum? ayrıca extraloob dan başka sbot id pw mi kimse bilmiyor
3 Yanıt
I
Impossy ⭐ 17y
#2
2 pc aynı modem 1de ayrı pc 3 oluyor? yanlışmı anladım :S
Ps : bu arada pwni değiştir botuna bişey olursa extralooba botum çalındı diye ağlama 🙄
D
debber OP ⭐ 19y
#3
teşekkürler :=)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: