demek istediğim şu tamam bot ıd pw sini anladım girdim bora fakat şu hata yı veriyor sağ üstte
- Resim Silinmiş.
yukarıda dediğim gibi şifrenizin yanlışlığından veriyor o hatayı... forum a girin şifremi unuttum seçeneğinden tekrar email adresinize şifreniz yollansın