tituscugum güzel diyorsun da çanakkale savaşları döneminde savaşlar top ve tüfekle kazanılıyor.
şimdi ise herkes içimizde.kürt-türk,sag-sol adı altında tartışmalar yaratarak halkımızı provake ettiler.
senin anlayacagın kaleyi içten fethettiler.
baktıklar topla tüfekle yıkamıyorlar Türkleri..onlar da akıllarını kullandılar.
akıllı ol sende bu provokasyonlara gelme. O müslüman iyi , bu hristiyan kötü, o yahudi vay vay o siyah olmaz, onun kaşı kalın yok, o sağcı salla, bu solcu, oda ne, kürtmüş o, haydi millet linçe:
durumu açan bizleriz. Ne var yani kardeşim söylermisin bana yan komşun hristiyansa?Onun senden ne farkı var? Onun 3 eli 4 bacağı vardamı kıskanıyorsun, yoksa kimliğindeki TÜRK VATANDAŞI sana yetmiyorda daha fazlasınımı istiyorsun? Senelerce hristiyanların içinde yaşadım ve kimse bana karşı bir soğukluk göstermedi, bana bazılarının türkiyede yaptığı (hristiyanlara karşı) sie pis hristiyan gibisinden birşey denmedi. Provokasyona sadece aptallar gelir, atatürk türk mileti zekidir dedi, 60 yılda zekamızımı kaybettik???
Dışlamaya bireyden durdurmaya başlarsak, büyükte durur. Senin yaptığını gören arkadaşların, seni dışlamaz, seninki gibi dışlamamaya başlar. Onların arkadaşlarıda aynı şekilde ola ola bu tür insanlar sonraki seçimlerde öyle oylar kaybederlerki...
(Bk: MHP iktidarlığı 1995 li yıllarda)