Icerige atla
Extraloob

Satılık Türkiye

· 131 Replies · 6.0K views · Page 7 / 7
Replies
D
drotalion ⭐ 19y
#121
tituscugum güzel diyorsun da çanakkale savaşları döneminde savaşlar top ve tüfekle kazanılıyor.
şimdi ise herkes içimizde.kürt-türk,sag-sol adı altında tartışmalar yaratarak halkımızı provake ettiler.
senin anlayacagın kaleyi içten fethettiler.
baktıklar topla tüfekle yıkamıyorlar Türkleri..onlar da akıllarını kullandılar.


akıllı ol sende bu provokasyonlara gelme. O müslüman iyi , bu hristiyan kötü, o yahudi vay vay o siyah olmaz, onun kaşı kalın yok, o sağcı salla, bu solcu, oda ne, kürtmüş o, haydi millet linçe:

durumu açan bizleriz. Ne var yani kardeşim söylermisin bana yan komşun hristiyansa?Onun senden ne farkı var? Onun 3 eli 4 bacağı vardamı kıskanıyorsun, yoksa kimliğindeki TÜRK VATANDAŞI sana yetmiyorda daha fazlasınımı istiyorsun? Senelerce hristiyanların içinde yaşadım ve kimse bana karşı bir soğukluk göstermedi, bana bazılarının türkiyede yaptığı (hristiyanlara karşı) sie pis hristiyan gibisinden birşey denmedi. Provokasyona sadece aptallar gelir, atatürk türk mileti zekidir dedi, 60 yılda zekamızımı kaybettik???

Dışlamaya bireyden durdurmaya başlarsak, büyükte durur. Senin yaptığını gören arkadaşların, seni dışlamaz, seninki gibi dışlamamaya başlar. Onların arkadaşlarıda aynı şekilde ola ola bu tür insanlar sonraki seçimlerde öyle oylar kaybederlerki...

(Bk: MHP iktidarlığı 1995 li yıllarda)
S
#122
Benimde sorum havada kaldı 😞 Neyse önemli değil...
Evet bizi fakir gariban Türkiyemizle başbaşa bırak.
Bir söz var bunla ilgili "Çalıdır,çırpıdır ama genede benim yurdumdur." Merak etme biz kemalist gençlik ülkemizi yüceltiriz. Çünkü O'na söz verdik.



Merak Etme Arkadaşım O Sözü Verenlerden Biriside Benim. Ülkemizi Yüceltmek İçin Canımızı Seve Seve Verebilenlerden Biriside Benim. Ülkemizi Çağdaş Uygarlıklar Seviyesine Çıkarmaya Söz Verenlerden Biriside Benim.
Arkandayım ❗
Arkasındayım ❗


herkez söz vermeli. Söz vermeyeninde aramızda işi yok ❗


Kesinlikle Öyle Ama Eminim Şuan Aramizda 100 Üyeden En Az 10 Tanesi Söz Veremeyenlerden 😉
T
Tarantella ⭐ 19y
#123
tituscugum güzel diyorsun da çanakkale savaşları döneminde savaşlar top ve tüfekle kazanılıyor.
şimdi ise herkes içimizde.kürt-türk,sag-sol adı altında tartışmalar yaratarak halkımızı provake ettiler.
senin anlayacagın kaleyi içten fethettiler.
baktıklar topla tüfekle yıkamıyorlar Türkleri..onlar da akıllarını kullandılar.


akıllı ol sende bu provokasyonlara gelme. O müslüman iyi , bu hristiyan kötü, o yahudi vay vay o siyah olmaz, onun kaşı kalın yok, o sağcı salla, bu solcu, oda ne, kürtmüş o, haydi millet linçe:

durumu açan bizleriz. Ne var yani kardeşim söylermisin bana yan komşun hristiyansa?Onun senden ne farkı var? Onun 3 eli 4 bacağı vardamı kıskanıyorsun, yoksa kimliğindeki TÜRK VATANDAŞI sana yetmiyorda daha fazlasınımı istiyorsun? Senelerce hristiyanların içinde yaşadım ve kimse bana karşı bir soğukluk göstermedi, bana bazılarının türkiyede yaptığı (hristiyanlara karşı) sie pis hristiyan gibisinden birşey denmedi. Provokasyona sadece aptallar gelir, atatürk türk mileti zekidir dedi, 60 yılda zekamızımı kaybettik???

Dışlamaya bireyden durdurmaya başlarsak, büyükte durur. Senin yaptığını gören arkadaşların, seni dışlamaz, seninki gibi dışlamamaya başlar. Onların arkadaşlarıda aynı şekilde ola ola bu tür insanlar sonraki seçimlerde öyle oylar kaybederlerki...

(Bk: MHP iktidarlığı 1995 li yıllarda)



Halkın yüzde 60'ı kimilerine göre 80'i cahil bilmem farkında mısın ?
ve cehalet bizim en büyük düşmanımız.
cahil olan bir toplum kolayca kışkırtılabilir.
bilmem yeterince açık konuştum mu ?


bi dakka sen bu yazıyı bana mı yazdın ? milleti dışlama falan ?
bana yazdıysan sinirlenecegim çünkü ırkçılık ve diger milletten olan vatandaşları dışlamak konunun içine 1 an olsun girmedi.
T
TitusPullo ⭐ 19y
#124
way be 130 mesaj olmuş. Siyaset meydanı gibiydi. Kural dışına çıkmadan benimle tartışan herkeze teşekkürler. Bilmediğim şeyler öğrenmedim değil. Ama bazı kişilerede 3-5 kelam öğretebildiysem ne mutlu bana. Hepinize iyi geceler. Ben alemlere akar.
B
#125
way be 130 mesaj olmuş. Siyaset meydanı gibiydi. Kural dışına çıkmadan benimle tartışan herkeze teşekkürler. Bilmediğim şeyler öğrenmedim değil. Ama bazı kişilerede 3-5 kelam öğretebildiysem ne mutlu bana. Hepinize iyi geceler. Ben alemlere akar.



kapanış benden olsun 😈 😁
D
drotalion ⭐ 19y
#126
tituscugum güzel diyorsun da çanakkale savaşları döneminde savaşlar top ve tüfekle kazanılıyor.
şimdi ise herkes içimizde.kürt-türk,sag-sol adı altında tartışmalar yaratarak halkımızı provake ettiler.
senin anlayacagın kaleyi içten fethettiler.
baktıklar topla tüfekle yıkamıyorlar Türkleri..onlar da akıllarını kullandılar.


akıllı ol sende bu provokasyonlara gelme. O müslüman iyi , bu hristiyan kötü, o yahudi vay vay o siyah olmaz, onun kaşı kalın yok, o sağcı salla, bu solcu, oda ne, kürtmüş o, haydi millet linçe:

durumu açan bizleriz. Ne var yani kardeşim söylermisin bana yan komşun hristiyansa?Onun senden ne farkı var? Onun 3 eli 4 bacağı vardamı kıskanıyorsun, yoksa kimliğindeki TÜRK VATANDAŞI sana yetmiyorda daha fazlasınımı istiyorsun? Senelerce hristiyanların içinde yaşadım ve kimse bana karşı bir soğukluk göstermedi, bana bazılarının türkiyede yaptığı (hristiyanlara karşı) sie pis hristiyan gibisinden birşey denmedi. Provokasyona sadece aptallar gelir, atatürk türk mileti zekidir dedi, 60 yılda zekamızımı kaybettik???

Dışlamaya bireyden durdurmaya başlarsak, büyükte durur. Senin yaptığını gören arkadaşların, seni dışlamaz, seninki gibi dışlamamaya başlar. Onların arkadaşlarıda aynı şekilde ola ola bu tür insanlar sonraki seçimlerde öyle oylar kaybederlerki...

(Bk: MHP iktidarlığı 1995 li yıllarda)



Halkın yüzde 60'ı kimilerine göre 80'i cahil bilmem farkında mısın ?
ve cehalet bizim en büyük düşmanımız.
cahil olan bir toplum kolayca kışkırtılabilir.
bilmem yeterince açık konuştum mu ?


bi dakka sen bu yazıyı bana mı yazdın ? milleti dışlama falan ?
bana yazdıysan sinirlenecegim çünkü ırkçılık ve diger milletten olan vatandaşları dışlamak konunun içine 1 an olsun girmedi.



sana ben birşey yazmadım dostum, sen genel olarak dedinki sağcı, solcu o bu şu ayrımı yapılıyo, bende dedimki bu ayrımı bireysel olarak yapmazsak, büyük birşey beklememeliyiz...
M
Midbroke ⭐ 18y
#127
abi kapatmıştık topici bırak bittiği gibi kalsın 😁
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#128
abi kapatmıştık topici bırak bittiği gibi kalsın 😁
[ek #12654]
T
Tarantella ⭐ 19y
#129
drotalion dostum ben de diyorum ki halkın yüzde bilmemkaçı cahil yani sag-sol,kürt-türk tuzagına cehaletten düşüyorlar.
lise mezunu desen adam olmuyor,üni mezunu desen iş bulamıyor.
işimiz zor ama hadi hayırlısı yılmak yok 😉
S
SnowFlake ⭐ 18y
#130
Devletin özelleştirilmesinin Birçok iyi yanı var bu yazıyı yazan adam Bunu anlayacak kapasitede de degil büyük ihtimal.(sözüm sana degil sen büyük ihtimal ctrl+c ctrl+v yaptın)
Ve bunu yazan bi gitsin araştırsın Amerika'nın yüzde kaçı Araplar'ın


bush'un arap bi devlet başkanıyla nie o aptal dansı yaptığını anladım 😜 😁
B
BaYDaGGeR ⭐ 18y
#131
motorolaya 4 m dolar takmış dedin dolandırıcılık hiç bi yerde ii bişey değildir biraz geniş düşün Xian HUN

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: