B
BlackMarshall
⭐ 19y
yuhlanıyor halan konuşuyor şerooo
No kilite gerek yok. Gayet güzelce fikirlerimizi paylaşıyoruz. Kavga yok , aşağılayıcı söz yok, argo bir dil yok. Devam edelim tartışmamıza.
Tmm Ozaman Konuya Balıklama Dalıyorum.
Ben şahsen özelleştirmelere karşıyım çünkü herhangi bir savaş durumunda o ülkenin elamanları o işten elini çekicek ve Özelleşen yani yabancıların eline geçen sektörler çok büyük hasar görücek böle olursada kötü bi ortam oluşacak ayrıntıya girmedim ilk etapda sonuçta balıklama daldım ama devamı gelicek 🎅
Bırak allah aşkına sen seviyeli oldunda ben sana cevap vermedim mi? Banada çoluk çocuk muhabbeti yapmadan efendice sağlam kaynaklarla tartışma konusu açın paşalar gibi oturup sizinle tartışırım.
No kilite gerek yok. Gayet güzelce fikirlerimizi paylaşıyoruz. Kavga yok , aşağılayıcı söz yok, argo bir dil yok. Devam edelim tartışmamıza.
Tmm Ozaman Konuya Balıklama Dalıyorum.
Ben şahsen özelleştirmelere karşıyım çünkü herhangi bir savaş durumunda o ülkenin elamanları o işten elini çekicek ve Özelleşen yani yabancıların eline geçen sektörler çok büyük hasar görücek böle olursada kötü bi ortam oluşacak ayrıntıya girmedim ilk etapda sonuçta balıklama daldım ama devamı gelicek 🎅
yaw o yabancı sermaye salak mı konuşturmayın beni. Biz gel işin başına otur demiyoruz o adamlara. İhale yapıyoruz ve elemanlar o ihalede milyon hatta milyar dolarları konuşturuyor. Kim trilyonlarını hatta katrilyonlarıın sokağa atar.
tamam arkadaşlar ben daha konuşmayacagım.çünkü konuşursam sınırları zorlayacam.
benim için bir sorunu yok.konuşurum,banlanırım.
fakat bu sitedeki çok degerli bir büyügüme söz verdim.ve onun yüzünü kara çıkartmayacagım.
kendim için değil onun için susacagım...
Milliyet 11.04.1995
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, saygı duruşunda ayağa kalkmadığı için eleştirilmesi üzerine, "Saygı duruşu sap gibi durmaktır. Saygı duruşu yerine dua edilmeli. Sap gibi durmanın manasını anlayamıyorum" dedi.
Mesala Türk Telekom Bir X Şirketine Ait. O X Şirketi Y Ülkesine Ait. Türkiye Y Ülkesiyle Savaşa Girerse O X Şirketi İletişimi Keser Gibi..
yaw o yabancı sermaye salak mı konuşturmayın beni. Biz gel işin başına otur demiyoruz o adamlara. İhale yapıyoruz ve elemanlar o ihalede milyon hatta milyar dolarları konuşturuyor. Kim trilyonlarını hatta katrilyonlarıın sokağa atar.
Milliyet 11.04.1995
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, saygı duruşunda ayağa kalkmadığı için eleştirilmesi üzerine, "Saygı duruşu sap gibi durmaktır. Saygı duruşu yerine dua edilmeli. Sap gibi durmanın manasını anlayamıyorum" dedi.
Bunu kim uydurdu ya şaka gibi yemin ediyorum. Bu sözü değil RTE herhangi birisi söylese içeri alırlar.
Hamza sen bu hükümetten ne bekliyosun söylermisin allah aşkına.Açmısın hayır evin barkın vardır allaha şükür bak bi bilgisayarın var. DEVLET DEVLET- HÜKÜMET HÜKÜMET senin altına lüx otomobil mi çeksin. Ticaret yapan bana 10 milyar maaş mı bağlasın. Sana ev mi versin. Allaha şükür 5 yıla kadar bilgisayarım yoktu ama şimdi var.2 yıla kadar kirada oturuyordum şimdi kendi evim. Her geçen gün rahata ve feraha ulaşıyorum.
tamam arkadaşlar ben daha konuşmayacagım.çünkü konuşursam sınırları zorlayacam.
benim için bir sorunu yok.konuşurum,banlanırım.
fakat bu sitedeki çok degerli bir büyügüme söz verdim.ve onun yüzünü kara çıkartmayacagım.
kendim için değil onun için susacagım...
adam gibi tartışacaksan küfürlü ve argo sözcükler konuşmayacaksan gel burada tartış kimse banlamaz banlayamaz.Milliyet 11.04.1995
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, saygı duruşunda ayağa kalkmadığı için eleştirilmesi üzerine, "Saygı duruşu sap gibi durmaktır. Saygı duruşu yerine dua edilmeli. Sap gibi durmanın manasını anlayamıyorum" dedi.
Bunu kim uydurdu ya şaka gibi yemin ediyorum. Bu sözü değil RTE herhangi birisi söylese içeri alırlar.
tamam arkadaşlar ben daha konuşmayacagım.çünkü konuşursam sınırları zorlayacam.
benim için bir sorunu yok.konuşurum,banlanırım.
fakat bu sitedeki çok degerli bir büyügüme söz verdim.ve onun yüzünü kara çıkartmayacagım.
kendim için değil onun için susacagım...
adam gibi tartışacaksan küfürlü ve argo sözcükler konuşmayacaksan gel burada tartış kimse banlamaz banlayamaz.Milliyet 11.04.1995
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, saygı duruşunda ayağa kalkmadığı için eleştirilmesi üzerine, "Saygı duruşu sap gibi durmaktır. Saygı duruşu yerine dua edilmeli. Sap gibi durmanın manasını anlayamıyorum" dedi.
Bunu kim uydurdu ya şaka gibi yemin ediyorum. Bu sözü değil RTE herhangi birisi söylese içeri alırlar.
arkadaşım bunlar milletin gözünün önünde yaşanıyor ve herkesce biliniyor.
uzayda mı yaşıyorsun sen afedersin ?
yani herşey süper gidiyor.elektrigi,suyu,akaryakıtı,ve interneti en pahalıya kullanan milletiz.
asgari ücret aylık 400 bilmemkaç milyon.
ve sayın başbakanımız bu parayla kaç simit ve çay alınacagını hesaplıyor git araştır interneti lütfen,bize yalandır falan deme mümkünse.
bilmen gereken ayrı birşey..
açlık sınırı yaklaşık 700 ytl..yoksulluk sınırı yaklaşık 2bin ytl.asgari ücret 400 küsür ytl.
bu sana birşeyleri anlattı mı ?
Bunu kim uydurdu ya şaka gibi yemin ediyorum. Bu sözü değil RTE herhangi birisi söylese içeri alırlar.
@hmzsnmz
maddde 2.Eski generallere terör örgütü kurmak suçunu atıyorlar. Adamlar yıllar boyunca terörle mücadele etmişler dağlarda . Gelen suçlamaya bakın ?
eski oramiral ilhami. Hapis cezasına çarptırıldı. Hani senin terrorle savaşıyor dediklerin kişiler varya işte bu oluyor. Trilyonları hortumladı devletten.
Hayır oramiral ilhami beyler bunları yaparken haklıydı dersen o zaman sende şahsen suçlu olursun
//Yargının görüşlerine saygı göstermek gerek//
32gb internete okadar para vereceğine her ay 3-5 yoksul beslersin en azından..
Log in to write a reply.
Log In