Hükümet Cok Vurdum duymaz
Almanya'da Türklerin Evlerini Yakiolar Tayyib Gidio Almanlarla iyi geçinmeliyiz dio :S
Kosavada 5 Alman Askeri Bir Türk askerini Üniformasını yırtıyor (Türk askeri için Üniforma şereftir) Diş İşleri Bakanı Abdullah Gül (halk ayaklanıp o askerleri öldürüyor ama)
Almanya Başbakan'ın Konuyu Uzatmayalim Lafina Uyuyor
Irak'ta amerikan askerleri Askerimizin Başina Çuval Geçirior Ozamanki GenelKurmay Başkani Amerikan Askerleri Böle Salaklıklar Yapabilir dior halbuki orda 50 kilo patlayıcı patlatsalar (genel kurmaydan izin gelemdiği için patlatamadilar tabi)
ortada 150 coni'nin iskeletleri kalırdı
ayrıca sölemim diyorum ama Dünyanin Süper Gücü Şuanda TÜRKİYE bir savaş Cıksa 22 milyon asker hazırda yedek askerler dahil deil
Satılık Türkiye
· 131 Replies · 6.0K views 0 reading · Page 4 / 7
Replies
T
TitusPullo
⭐ 19y
O türklerin evlerini yakan 3-5 çapulcu genç. Sende burda ingilizin arabasını yaksan ingilizler türkler düşmanımızdır bundan gayri mi diyecekler. ufak tefek ortalığı verveleye vermeye çalışanları örnek göstermeyin.
T
TitusPullo
⭐ 19y
buyur arkadaşım.
sabretmeyi,ay sonuna kadar cepleri sıkı tutmayı bize SEN ögret.
biz zaten cahil,bir işten anlamayan,hiçbirşeyden haberi olmayan,at gözlüklü insanlarız.
ps: hayal edemeyecegin kadar okuyan bir insana bile şurda cahil damgası yapıştırabiliyorsun ya helal olsun sana..
durmak yok titus'cugum yola devam.
bak kendin söylüyorsun bunları. ben sana birşey dedim mi.ağzımdan seni küçük düşürücü bir söz çıktı mı. asla çıkmadı çıkmaz.
T
TitusPullo
⭐ 19y
32gb internete okadar para vereceğine her ay 3-5 yoksul beslersin en azından..
şu acizliğine yanıyorum dartvader. Çok güzel düşünüyorsun git 3-5 yoksul doyur. Ama sonra bağırma orda burda ben dünyanın en pahalı netini kullanıyorum. 2 saatte bi müzik inmiyor. Oyunda lag var.... ☕
kim onları demiş? hayal kurma dostum..Ben acizim ama sen hiçbirşeyden haberi olmayan bir yobazdan ibaretsin 🕵️
iyi bakalım bende yobaz olayım. sen öyle yakıştırmışsın. 😘
T
Tarantella
⭐ 19y
32 gigabyte interneti kim getirdi AFedersin uzaylılar mı? Yavaş yavaş dağılıyor türkiye geneline. Sakın deme ki bana hani benim evde 32 gb net yok. Öyle herşey pat diye olmaz. Sabretmesini bileceksiniz.
sabretmesini bileceksiniz diye ahkam kesmişsin.
ben de diyorum buyur gel BİZE SABRETMEYİ ÖGRET.CEPLERİ SIKMAYI ÖGRET.
BİZE POLYANNA OLMAYI ÖGRET Titus'cugum.
Burada kimseye yobaz vs diye konusamaz ama sen genede şanslısın cok hosgörülü bir g.mod'a denk geldin.G.mod olsam tereddütsüz banlanmıstın dikkat et bu arada bu rahatlığı birdaha bulamayabilrsin.
T
TitusPullo
⭐ 19y
Beleşten reklamınıda yaptın ohh..
daha fazla haddini aşmadan topicden çekil istersen. burada güzel güzel tartışıyoruz. germe insanı
Beleşten reklamınıda yaptın ohh..
daha fazla haddini aşmadan topicden çekil istersen. burada güzel güzel tartışıyoruz. germe insanı
g.mod da olmuş zaten . yemezse banlar tabii değil mi ?
g.mod da olmuş zaten . yemezse banlar tabii değil mi ?
Öncelikle doğru düzgün giden tartışmayı yolundan çıkarma lütfen. Ayrıca O Gmod olabilir ama yetkilerini kullanırken asla menfaatci davranmaz. Tabi farklı görüslere sahip olabiliriz ama yetkiler apayrı.
[ek #12654]
T
TitusPullo
⭐ 19y
Beleşten reklamınıda yaptın ohh..
daha fazla haddini aşmadan topicden çekil istersen. burada güzel güzel tartışıyoruz. germe insanı
g.mod da olmuş zaten . yemezse banlar tabii değil mi ?
yemezse derken neyi kast etmek istedin anlayamadım. Ayrıca banlamadım banlamam banlamıyacamda. Yetkilerimi kişisel çıkarlarım için asla kullanmam.
Son kez söylüyorum tartısmayı adam akıllı yürütün haddinizi aşmadan evet siz ikinize söylüyorum Maxima ve Darth vader yoksa banlanmanız için elimden geleni yapacagm.
Son kez söylüyorum tartısmayı adam akıllı yürütün haddinizi aşmadan evet siz ikinize söylüyorum Maxima ve Darth vader yoksa banlanmanız için elimden geleni yapacagm.
Bende onu demeye çalışıyorum zaten üstte de belirttim ama gören yok sanki :?
[ek #12654]
T
TitusPullo
⭐ 19y
tabiikide emir verme yetkisi doğmuş ne hikmetse..
ben asla kimseye karşı emir kipli kelimeler kullanmam kullanmadım kullanmayacağım. G.mod olmam hiçbirşey değiştirmez. Gördüğünüz üzere bir g.mod bugün aramızdan ayrıldı.
nolmuş burda ya ne bu şiddet bu celal beyler ortamı germeyin bırakın topic i ...
Son kez söylüyorum tartısmayı adam akıllı yürütün haddinizi aşmadan evet siz ikinize söylüyorum Maxima ve Darth vader yoksa banlanmanız için elimden geleni yapacagm.
banlattır ne diyeyim .
iktadırın savunalacak birşeyi kalmamıştır..
T
TitusPullo
⭐ 19y
Bakın ben burda R.T.E'i savunmuyorum yada hükümeti yada sağ tarafı,sol tarafı. Ben haklıyı savunuyorum.Tartışmayı bilmeyen varsa benimle muhattap olmasın. Tartışma ve ahlak kurallarına uyacak varsa gelsin güzelce tartışalım.
düşünce bildirmekte suç oldu tamam..☕
öyle deyip üste çıkma . Biz burada birbirmizi kırmadan düşüncelerimizi belirtiyoruz.
Sende burada kırıcı olmadan görüşünü bizimle paylaşabilirsin.
[ek #12654]
Bakın ben burda R.T.E'i savunmuyorum yada hükümeti yada sağ tarafı,sol tarafı. Ben haklıyı savunuyorum.Tartışmayı bilmeyen varsa benimle muhattap olmasın. Tartışma ve ahlak kurallarına uyacak varsa gelsin güzelce tartışalım.
haklı tarafı iktidar olarak göstererek üstü kapalı olarak iktidarı savunuyorsun . haklı taraf peh :idea:
R
RoyalFlush
⭐ 19y
bakın arkadaşlar her mesajı okudum artık konu hakkında fikirlerimi belirtmekten kaçınıyorum ancak konuşmaya başlarsam sayfa sayfa yazı yazacağım cidden bunu istemiyorum o yüzden esas konuma dönmek istiyorum.
Titus Pullo g.mod olsa bile insan.herkesin düşüncesi kendine kimse kimseyi "vay efendim sen neden böyle düşünüyorsun" diye yargılayamaz.titus un yetkilerine gelince.evet isterse çok zalim bir mod olabilir. inanın hiçde zor olmaz.ama oturup burda bir konuyu tartışıyorsa amacı kullanıcı banlamak değil sadece -biraz sert te olsa-fikir alışverişi yapmaktır.saygı göstermek gerekir.
ama yanlış anlaşılmasın bu demek değildir ki banlamayacak.aşırı uçlara çıkılırsa elbet yetkisini kullanmak zorunda kalacaktır.
Titus Pullo g.mod olsa bile insan.herkesin düşüncesi kendine kimse kimseyi "vay efendim sen neden böyle düşünüyorsun" diye yargılayamaz.titus un yetkilerine gelince.evet isterse çok zalim bir mod olabilir. inanın hiçde zor olmaz.ama oturup burda bir konuyu tartışıyorsa amacı kullanıcı banlamak değil sadece -biraz sert te olsa-fikir alışverişi yapmaktır.saygı göstermek gerekir.
ama yanlış anlaşılmasın bu demek değildir ki banlamayacak.aşırı uçlara çıkılırsa elbet yetkisini kullanmak zorunda kalacaktır.
Log in to write a reply.
Log In