süper kupa fenerlemi sivaslamı yapılacak? aslında bjk nin kendi arasında yapması lazım ama 😜 😄
>>>Şampiyon Beşiktaş<<<
· 88 Replies · 4.5K views 0 reading · Page 5 / 5
Replies
süper kupa fenerlemi sivaslamı yapılacak? aslında bjk nin kendi arasında yapması lazım ama 😜 :D
Süper kupa fenerbahçe ile yapılacaktır bilginize...
tbrrrrrr
bi sivaslı olarak cok üzüldüm ama Tebrikler Beşiktaş diyorum 8)
Al benden de o kadar ya 😞 sonuna kadar getirmiştik üstelik...
🍺 👋
önemli olan şampıyonluk averaj ı boşver 👍
En Büyük GALATASARAY
Beşiktaşlıları tebrik ederim 🍿
PS : Averajlada olsa 6S'yi yine geçtik bu bana yeter 😁 😆
önemli olan şampıyonluk averaj ı boşver 👍
En Büyük GALATASARAY
stattan şimdi geldim çok güzeldi stat ama ipini koparanın gelmiş olmasından dolayı statı taraftarlar bastı bi ara yavru kartallar bastı 😄 kapalı çok kalabalıktı ilk oraya girdim sonra çıktım yeni açığa gittim 😄
ŞAMPİYON BJK!!!
ŞAMPİYON BJK!!!
Log in to write a reply.
Log In