Haketti ve oldu.F5 olmasında kim olursa olsun 🤤
>>>Şampiyon Beşiktaş<<<
· 88 Yanıt · 4.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
_
_MaGiCiNe_
⭐ 18y
bir galatasaraylı olarak beşiktaşlıları yürekten kutluyorum
Ahh Fener ahh kapasitenin yarısı kadar oynasaydın şampiyondun. :S
beşktaş 4eVer !!!! 🤘 🤘 🤘 🙏 🙏
- Resim Silinmiş.
Sabahtan beri eğleniyoruz yeni eve çıktım sonunda beklediğimiz gün geldi BEŞİKTAŞ şampiyon oldu tüm çarşı ve unibjk ye teşekkürler emrullah hacım yine formamı bertaraf ertmişşiniz hep şarap lekesi olmuş anlamıyorum bira neyinize yetmiyor paranız yoksa biralar benden (ama ben içmem yeşilaycıyım ben ) 🍺
Sabahtan beri eğleniyoruz yeni eve çıktım sonunda beklediğimiz gün geldi BEŞİKTAŞ şampiyon oldu tüm çarşı ve unibjk ye teşekkürler emrullah hacım yine formamı bertaraf ertmişşiniz hep şarap lekesi olmuş anlamıyorum bira neyinize yetmiyor paranız yoksa biralar benden (ama ben içmem yeşilaycıyım ben ) 🍺
şampiyon CL de ön eleme oynuyormuydu yoksa direk gruplaramı kalıyordu?
direk katılıyor , giriş parası 5.4m euro 😈güzel güzel biz olamayacaksak tek alternatif BJK'dır yakışır onlarada en azından gelen parayı cebe indirmeyip türkiyeden 15 tane varoş futbolcu alıyorlar residance falan kuruyorlar bülbül yuvasını büyütüyorlar faliyet var :P
GS lide biz olamadıysak BJK olsun diyor FB'lide ^^ 2side bizi kardeş takım görüyor iyi mi :P
hacım direk değil ön eleme var sen gs nin uefa aldığı zamanı diyon 😘
- Resim Silinmiş.
Sabahtan beri eğleniyoruz yeni eve çıktım sonunda beklediğimiz gün geldi BEŞİKTAŞ şampiyon oldu tüm çarşı ve unibjk ye teşekkürler emrullah hacım yine formamı bertaraf ertmişşiniz hep şarap lekesi olmuş anlamıyorum bira neyinize yetmiyor paranız yoksa biralar benden (ama ben içmem yeşilaycıyım ben ) 🍺
Ömür o geceki halin neydi ya coşturmuştun çıkmışsın heykelin başına bi elinde meşale diğerinde bayrak zaten eyüple emrullahı hiç söylemiyorum
Hürkan sorma oğlum ne eğlenceydi ya bizim eyüp bi yırtınıyor görmen lazımdı emrullah davulun başında bende onun başında meşale yakıyordum 😄
- Resim Silinmiş.
Ömür kankamın en sıcak fotosu iyiki bir şampiyon oldunuz 6 yılda bir 🤘
Ömür kankamın en sıcak fotosu iyiki bir şampiyon oldunuz 6 yılda bir 🤘
fb lıyım ancak kutlarım turkıye kupasını ıı kıde sız aldınız bızım salaklarda ıs yoq daha 100 yıl daha alamayız bız o kupayı :!!&%&!
hürkan hemen camdan fotomumu çektin lan ne adamsın 😈 😈 ama biz duble kupa şampiyonu olduk
İşte budur 6 senelik özlem sona erdi bütün bjk lileri kutluyorum
L
Lampard_08
⭐ 17y
Bir Galatasaraylı olarak tüm Beşiktaşlıları kutluyorum.Zor oldu ama sonuçtaa 2 kupaya da ulaşan bir takım oldu.Helal olsun diyorum. 🍺 🍿
tebrikler bjklilere ama sivas kazansaydı ii olurdu
hacım direk değil ön eleme var sen gs nin uefa aldığı zamanı diyon 😘
hayır şampiyon direk katılıyor 2. 2 eleme oynayacak 👍
[ek #12654]
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Tebrikler.
PS: Sivas olsaydı daha mutlu olurdum :D
Bir sivaslı olarak gerçekten üzüldüm ama sonuçta futbol.Tüm beşiktaşlıları tebrik ederim.
'' Na sar ed me n'olur ca lis sen in de olur " !
çArşı Liseliler !
çArşı Liseliler !
PS: Sivas olsaydı daha mutlu olurdum :D
Aynen 😄 Tebrikler.
Ps: seneyede siz bizi tebrik edeceksiniz 😊
bu akşam inönüde kutlama var kale arkası ve kapalı beleş 🤤 😄 numarılı vip kombineyle 😄
I
infusserabLe
⭐ 18y
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh İşte bu.. Duble yapan ekibimizi gönülden kutluyorum !!! yazacak o kadar çok şey varki ^^ şu an yazamıyorum hiçbirini ^^
DENİZLİSPOR-BEŞİKTAŞ: 1-2
Hakemler: Deniz Çoban, Serkan Gençerler, Asım Yusuf Öz
Denizlispor: Cenk, Ozan (82 Selahattin), Burak, Wescley, Şener, Bangoura (67 Caner), Emin, Braga, Güray (46 Musa), Angelov, Roberts
Beşiktaş: Rüştü, İbrahim Toraman, Sivok, Gökhan, Ekrem, Cisse, Ernst, Serdar Özkan (79 İbrahim Üzülmez), Tello (44 Uğur), Holosko, Bobo (83 Nobre)
Goller: Braga (84)/ Holosko (28), İbrahim Toraman (63)
Sarı Kartlar: Şener, Roberts
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap