Icerige atla
Extraloob

>>>Şampiyon Beşiktaş<<<

· 88 Yanıt · 4.5K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
W
WeAre ⭐ 19y
#41
cool işte budur.Fener sonrası Gs yi de yenerek şampiyon olduk.kutluyorum.
S
Streetwise ⭐ 19y
#42
Hamza Barcelona gibi top oynuyorsunuz hacım. Hele Yusuf Bjk geldi adam king oldu yahu, Bursaspor'da paspalın tekiydi... 😄 Uzun lafın kısası tebrik ediyorum bro, bu sene olamasaydınız, önümüzdeki 10 sene boyunca hiç olamazdınız... 😄 😘
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#43
Hamza Barcelona gibi top oynuyorsunuz hacım. Hele Yusuf Bjk geldi adam king oldu yahu, Bursaspor'da paspalın tekiydi... 😄 Uzun lafın kısası tebrik ediyorum bro, bu sene olamasaydınız, önümüzdeki 10 sene boyunca hiç olamazdınız... 😄 😘

o nasıl bir yorumdur bi başa bak bi sonuna ^^ sağol hacım 😘 👍
[ek #12654]
E
erdinc048 ⭐ 17y
#44
tüm beşiktaş camiasını kutluyorum hasretimiz sona erdi hakeden kazandı
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#45
Şampiyonluğumuz kutlu olsun :P


🍺 🤤 🙏 ❤️
EXL | SRO | İŞKOLİK
S
#46
Tebrikler.

PS: Sivas olsaydı daha mutlu olurdum :D
B
brkcn ⭐ 18y
#47
Tebrik Ediyorum Tüm Bjk Camiyasını.Görüyoruz İşte Extraloob Varkıyla Bjk :D:D
R
Romeo. ⭐ 19y
#48
Tebrikler.

PS: Sivas olsaydı daha mutlu olurdum :D
B
Baha i ⭐ 18y
#49
tebrikler
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#50
Heba oldu koca bi sezon. 😜
Ps: Tebrik ediyorum bütün beşiktaşlıları. ^^
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#51
güzel güzel biz olamayacaksak tek alternatif BJK'dır yakışır onlarada en azından gelen parayı cebe indirmeyip türkiyeden 15 tane varoş futbolcu alıyorlar residance falan kuruyorlar bülbül yuvasını büyütüyorlar faliyet var 😜
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#52
Beşiktaş taraftarını kutluyorum tebrikler.
E
EmmaW ⭐ 19y
#53
şampiyon CL de ön eleme oynuyormuydu yoksa direk gruplaramı kalıyordu?
|
#54
tum bjk'lı arkadaslarımı kutlar , futbol severlere bu heycanı yasatan tum takımlara tesekkurler. bi sezon daha bitti kazasız belasız 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#55
Beşiktaşlılara tebrikler
L
#56
beşiktaşı kutluorm tebrik ediorm ama sivassporuda ayakta alkışlıyorum adamlar 2. ligden gelmişlerdi şampiyonluğu kıl payı kaçırdılar helal olsn derim
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#57
şampiyon CL de ön eleme oynuyormuydu yoksa direk gruplaramı kalıyordu?

direk katılıyor , giriş parası 5.4m euro 😈
güzel güzel biz olamayacaksak tek alternatif BJK'dır yakışır onlarada en azından gelen parayı cebe indirmeyip türkiyeden 15 tane varoş futbolcu alıyorlar residance falan kuruyorlar bülbül yuvasını büyütüyorlar faliyet var :P

GS lide biz olamadıysak BJK olsun diyor FB'lide ^^ 2side bizi kardeş takım görüyor iyi mi 😜
[ek #12654]
A
Aesify ⭐ 18y
#58
Şampiyonluğumuz kutlu olsun
Advance
Advance ⭐ 18y
#59
Beşiktaş'ı ve Beşiktaşlı'ları tebrik ederim
Gsyi geçmemiz de iyi o da bi moral oldu en azından
C
Calamity ⭐ 17y
#60
hayırlı olsun.tebrikler

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: