cool işte budur.Fener sonrası Gs yi de yenerek şampiyon olduk.kutluyorum.
>>>Şampiyon Beşiktaş<<<
· 88 Yanıt · 4.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
S
Streetwise
⭐ 19y
Hamza Barcelona gibi top oynuyorsunuz hacım. Hele Yusuf Bjk geldi adam king oldu yahu, Bursaspor'da paspalın tekiydi... 😄 Uzun lafın kısası tebrik ediyorum bro, bu sene olamasaydınız, önümüzdeki 10 sene boyunca hiç olamazdınız... 😄 😘
Hamza Barcelona gibi top oynuyorsunuz hacım. Hele Yusuf Bjk geldi adam king oldu yahu, Bursaspor'da paspalın tekiydi... 😄 Uzun lafın kısası tebrik ediyorum bro, bu sene olamasaydınız, önümüzdeki 10 sene boyunca hiç olamazdınız... 😄 😘
o nasıl bir yorumdur bi başa bak bi sonuna ^^ sağol hacım 😘 👍
[ek #12654]
tüm beşiktaş camiasını kutluyorum hasretimiz sona erdi hakeden kazandı
Şampiyonluğumuz kutlu olsun :P
🍺 🤤 🙏 ❤️
EXL | SRO | İŞKOLİK
S
SuperNaturaL
⭐ 18y
Tebrikler.
PS: Sivas olsaydı daha mutlu olurdum :D
Tebrik Ediyorum Tüm Bjk Camiyasını.Görüyoruz İşte Extraloob Varkıyla Bjk :D:D
Tebrikler.
PS: Sivas olsaydı daha mutlu olurdum :D
tebrikler
Heba oldu koca bi sezon. 😜
Ps: Tebrik ediyorum bütün beşiktaşlıları. ^^
güzel güzel biz olamayacaksak tek alternatif BJK'dır yakışır onlarada en azından gelen parayı cebe indirmeyip türkiyeden 15 tane varoş futbolcu alıyorlar residance falan kuruyorlar bülbül yuvasını büyütüyorlar faliyet var 😜
Beşiktaş taraftarını kutluyorum tebrikler.
şampiyon CL de ön eleme oynuyormuydu yoksa direk gruplaramı kalıyordu?
|
|_YakOx33_|
⭐ 18y
tum bjk'lı arkadaslarımı kutlar , futbol severlere bu heycanı yasatan tum takımlara tesekkurler. bi sezon daha bitti kazasız belasız 😄
Beşiktaşlılara tebrikler
L
LiveForever
⭐ 17y
beşiktaşı kutluorm tebrik ediorm ama sivassporuda ayakta alkışlıyorum adamlar 2. ligden gelmişlerdi şampiyonluğu kıl payı kaçırdılar helal olsn derim
şampiyon CL de ön eleme oynuyormuydu yoksa direk gruplaramı kalıyordu?
direk katılıyor , giriş parası 5.4m euro 😈
güzel güzel biz olamayacaksak tek alternatif BJK'dır yakışır onlarada en azından gelen parayı cebe indirmeyip türkiyeden 15 tane varoş futbolcu alıyorlar residance falan kuruyorlar bülbül yuvasını büyütüyorlar faliyet var :P
GS lide biz olamadıysak BJK olsun diyor FB'lide ^^ 2side bizi kardeş takım görüyor iyi mi 😜
[ek #12654]
Şampiyonluğumuz kutlu olsun
Beşiktaş'ı ve Beşiktaşlı'ları tebrik ederim
Gsyi geçmemiz de iyi o da bi moral oldu en azından
Gsyi geçmemiz de iyi o da bi moral oldu en azından
hayırlı olsun.tebrikler
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap