evet ya bende karakter bulmakta zorluk çekiyorum şöyle bi site olsa full resim anime felan ne güzel olurdu Sad
hatta şöle olsaydı hazır imzalar olurdu biz sadece paintte üstüne yazı yazardık nasıl Mr. Green
evet ya bende karakter bulmakta zorluk çekiyorum şöyle bi site olsa full resim anime felan ne güzel olurdu Sad
Kafadar o Lordlegolas isimli üyemizin imzası ben sanda yaparım nasıl birşey istediğini söyle sadece..
@renklibere
@Gs_Hurricane
@GLaViE_KiNG_
Şu an iş yerindeyim arkadaşlar akşam eve erken dönersem 3. ünüzünkinide yapmaya çalışıcam ..
Teşekkürler arkadaşlar...
Pff bende Paint müzesi mi açsam ne yapsam... Razz
Log in to write a reply.
Log In