Icerige atla
Extraloob

Ronin İmza Müzesi... [Güncel 06/10/2007]

· 292 Replies · 26K views · Page 8 / 15
Replies
N
nuk3r ⭐ 19y
#141

evet ya bende karakter bulmakta zorluk çekiyorum şöyle bi site olsa full resim anime felan ne güzel olurdu Sad

hatta şöle olsaydı hazır imzalar olurdu biz sadece paintte üstüne yazı yazardık nasıl Mr. Green
O
Only4You_ ⭐ 19y
#142
dostum ellerine saqlık 1 tanesini Alıyorum Razz Cool
R
Ronin OP ⭐ 19y
#143
Kafadar o Lordlegolas isimli üyemizin imzası ben sanda yaparım nasıl birşey istediğini söyle sadece..
R
renklibere ⭐ 19y
#144

Kafadar o Lordlegolas isimli üyemizin imzası ben sanda yaparım nasıl birşey istediğini söyle sadece..



kardeşim bana imza yapacaktın baskı yok sadece istek Very Happy
G
#145
ellerine sağlık daha once bende ugrastım ps ile ama fazla çalısamadım yani senin kadar iyi degilim ama belirli bir birikimimde var.Tekrar başlamayı dusunuyorum. başladığımda bana yardımcı olabilirmisin?
birde su an ne imzam ne avatarım var Sad zahmet olmazsa su kardeşine bir imza yapabilirmisin?
text:Gs_Hurricane
renkler:sarı kırmızı siyah beyaz ( Very Happy )
karakterde hangisini yakıstırıyorsan veya bir aslan da olabilir
tesekkur ederim cevabını bekliyorum popcorn
G
#146
ya Ronin bi de bana imza yaparmısın nickime uygun bişey olsun Surprised Very Happy

pennywiseye dün sölemiştim ama hala bi cvp yazmadı sanırım yapmayacak inş. sen yaparsın Mr. Green
R
Ronin OP ⭐ 19y
#147
@renklibere
@Gs_Hurricane
@GLaViE_KiNG_

Şu an iş yerindeyim arkadaşlar akşam eve erken dönersem 3. ünüzünkinide yapmaya çalışıcam ..
G
#148

@renklibere
@Gs_Hurricane
@GLaViE_KiNG_

Şu an iş yerindeyim arkadaşlar akşam eve erken dönersem 3. ünüzünkinide yapmaya çalışıcam ..


ok çok saol extraokk
G
#149
teşekkur ederim birde ben ps ye tekrar baslamak istiyorum ama bu sefer profesyonelleşmek amacındayım ps yi tekrar edindigimde (en yakın zamanda indierecegim) yardımcı olurmusun?
eğer kabul edersen sevinirim.Bilgiye açığım bilgiye açm =)
C
#150
ronin hacım sana zahmet benim nickimle ilgili (crazy_thiefle ilgili) bi imza yaparmısın yani böyle renkler daha çok siyah ağırlıklı yapabilirmisin böyle thief resimli falan işte sana bırakıyorum msj ını bekliyorum yaparsan memnun olurum hacım extraokk
B
BøBa ⭐ 19y
#151
hepsi süper =))
R
Ronin OP ⭐ 19y
#152
Teşekkürler Boba Wink
B
bobby_ ⭐ 19y
#153
son yaptığın harbi süpermiş Mr. Green
B
baris1992 ⭐ 19y
#154
hepsi birbirinden güzel
R
Ronin OP ⭐ 19y
#155
Teşekkürler arkadaşlar...
D
dR.NooB ⭐ 19y
#156

Teşekkürler arkadaşlar...


şuan kullandıgın ımza gercekten hayatımda gordugum en ıı ımza .. cok guzel Wink popcorn
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#157
Pff bende Paint müzesi mi açsam ne yapsam... Razz
P
pfffffff ⭐ 19y
#158
bende sözü verilen ama bir türlü vakit olmadığı için yapılamayan avatarımımı istesem ne yapsam Cool
P
Police ⭐ 19y
#159
üff bende bi imza yapam ya eskiden vardı ama yanlışlık yapduk şimdi bi bakem Very Happy
J
Jigsaw ⭐ 19y
#160

Pff bende Paint müzesi mi açsam ne yapsam... Razz


JPG olarak kaydedince kalitesi düşmeyen paint isteriz! Mr. Green Crying or Very sad

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: