Çok şey istiyosn :?!!!
Ronin İmza Müzesi... [Güncel 06/10/2007]
· 292 Replies · 26K views 0 reading · Page 9 / 15
Replies
bakın bende şu an photoshop yok idareten paintden yapdım bunu nasıl olmuş Mr. Green Mr. Green
ya bu benim yapdıım imzanın üstüne tıklanıyo sizde ne güzel büyük ve tıklan mıyor nasıl yapıyosunuz???
http://www.extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=21&t=16124
Bu başlıktaki gibi yapınca sorun olmuyor Aragorn.
Bu başlıktaki gibi yapınca sorun olmuyor Aragorn.
J
Jason Walker
⭐ 19y
http://www.extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=21&t=16124
Bu başlıktaki gibi yapınca sorun olmuyor Aragorn.
veya bu viewtopic.php?f=13&t=20923 xD Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
tşk. ler
Güncel...
istanbulmodern gibi bir kültür sanat yapısını geziyorum sanki hacım güzel bir müze olmuş extrabeer
istanbulmodern gibi bir kültür sanat yapısını geziyorum sanki hacım güzel bir müze olmuş extrabeer
Teşekkürler efendim 😊
yaw istanbul modern o kdr güsel deildi Confused
Euhaeuhaeuhae Mr. Green extrabeer extraokk
Yaw ronin imzana şöle psikopat bi samurai fln koysana nickine uysn Mr. Green
Ha samuray ha Akuma farketmez Twisted Evil Bu imzaya çok uğraştım tam 32 layer... Uzun zaman değiştirmeyi düşünmüyorum.
Yeni çalışmamın adı Elisha Cuthbert . Renkliberenin isteği zerine yaptım..
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
R
renklibere
⭐ 19y
eywallah saolsın çok güsel oldu
Rica ederim kardeşim güle güle kullan Cool
4
4Ever2Gether
⭐ 19y
Sexy Ve güzel 😊 Calısmalarının hepsi güzel Wink popcorn extraokk
Teşekkürler efendim teşekkürler..
kahverengi olan imzan en güzeli cok hoşuma gıdıyor patentini bana versene Mr. Green
kahverengi olan imzan en güzeli cok hoşuma gıdıyor patentini bana versene Mr. Green
Silahlı olanmı Very Happy
Log in to write a reply.
Log In