Bide o atlı resmi beğenmemişsin eskiden Ultima Online oynardık ordaki benim karakterimin resmi o şimdi nasıl sro karakterleri koyuyoruz ozamanda atlı matlı adamlar koyuyorduk. Ama şu bi gerçekki Ultima
Ronin İmza Müzesi... [Güncel 06/10/2007]
· 292 Replies · 26K views 0 reading · Page 7 / 15
Replies
O oyundaki en pahalı itemler var üzerinde ...
Üzerimde Earth Robe
İçinde invul deri set
altımda Nightmare...
Üzerimde Earth Robe
İçinde invul deri set
altımda Nightmare...
Bide o atlı resmi beğenmemişsin eskiden Ultima Online oynardık ordaki benim karakterimin resmi o şimdi nasıl sro karakterleri koyuyoruz ozamanda atlı matlı adamlar koyuyorduk. Ama şu bi gerçekki Ultima >
Anladım. Yaw kızın dışında yeşil glow var hakkaten nasıl olur off uyumam lazım benim. Vallaha yoktu yawf. Keyloggerımın aldığı sslere baktım önceden de varmış. Mr. Green
Anasayfadakinde yok Razz Onu koyduktan 5 dk sonra glowlu halini yapıp imzama koydum extraokk
Ben kendimden şüphe etmeye başladıydım. Mr. Green
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Bknz Bakırköy Twisted Evil
Bknz Bakırköy Twisted Evil
ya ronın yazılara nasıl efekt verıyosunuz?

eskilerden bir bannerım Cool
Hani bakayım benim imzam orada... Cool
Muhteşem olmuş,ekleyelim ilk sayfaya pls... Razz
Muhteşem olmuş,ekleyelim ilk sayfaya pls... Razz
eskilerden bir bannerım Cool
ahhh Omerta ahhhh.. Neutral
Eklendi hacım kahvekeyfi Twisted Evil Mr. Green
Kardeşim ya Çakma kral:)
Çakma makma ama 1 numara:)
(Kardeşim çaqma qral Çaqma ama 1 numara)
Çakma makma ama 1 numara:)
(Kardeşim çaqma qral Çaqma ama 1 numara)
Muratcım bana çakma diyen çarpılıyo neler yapabildiğimiz ortada herkesinde takdirini kazanmış durumdayım şükürler olsun. Akşam cafede ol görüşelim.
Son imzam eklendi Rolling Eyes Wink
oo bu son imzan tam benim tarzım bana göre ordakilerin hepsinden güzel tebrikler...
Eywallah nuker saol Wink
ocam bu imzaları nasıl yapıyonuz kaba taslak bilgi verebilirmiin en azından?
mesela benim imzamı VİP bölümünde rica ettim ve yaptılar. ellerine sağlık süper oldu ama bu renk uyumunu üstündeki breakdanceri ve yazı tipini falan nasıl yapıyonuz şaşırıyorum gerçekten. ve bu arka fonu üsründeki resimleri nerdne buluyonuz?
mesela benim imzamı VİP bölümünde rica ettim ve yaptılar. ellerine sağlık süper oldu ama bu renk uyumunu üstündeki breakdanceri ve yazı tipini falan nasıl yapıyonuz şaşırıyorum gerçekten. ve bu arka fonu üsründeki resimleri nerdne buluyonuz?
evet ya bende karakter bulmakta zorluk çekiyorum şöyle bi site olsa full resim anime felan ne güzel olurdu Sad
son imzan çok güzel olmuş tebrikler...
extraokk Twisted Evil
extraokk Twisted Evil
arkadaşlar images.google.comdan anime vs die aratıoruz anahtar kelimeler önemli tabi. daha sonra dekope ediyoruz karakter buldukdan sonra bg ve efectler kolay (yani benim için:P)
Log in to write a reply.
Log In