Icerige atla
Extraloob

Ronin İmza Müzesi... [Güncel 06/10/2007]

· 292 Replies · 26K views · Page 7 / 15
Replies
R
Ronin OP ⭐ 19y
#121
Bide o atlı resmi beğenmemişsin eskiden Ultima Online oynardık ordaki benim karakterimin resmi o şimdi nasıl sro karakterleri koyuyoruz ozamanda atlı matlı adamlar koyuyorduk. Ama şu bi gerçekki Ultima
R
Ronin OP ⭐ 19y
#122
O oyundaki en pahalı itemler var üzerinde ...

Üzerimde Earth Robe
İçinde invul deri set
altımda Nightmare...
J
Jigsaw ⭐ 19y
#123

Bide o atlı resmi beğenmemişsin eskiden Ultima Online oynardık ordaki benim karakterimin resmi o şimdi nasıl sro karakterleri koyuyoruz ozamanda atlı matlı adamlar koyuyorduk. Ama şu bi gerçekki Ultima >


Anladım. Yaw kızın dışında yeşil glow var hakkaten nasıl olur off uyumam lazım benim. Vallaha yoktu yawf. Keyloggerımın aldığı sslere baktım önceden de varmış. Mr. Green
R
Ronin OP ⭐ 19y
#124
Anasayfadakinde yok Razz Onu koyduktan 5 dk sonra glowlu halini yapıp imzama koydum extraokk
J
Jigsaw ⭐ 19y
#125
Ben kendimden şüphe etmeye başladıydım. Mr. Green
R
Ronin OP ⭐ 19y
#126
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Bknz Bakırköy Twisted Evil
M
murathep ⭐ 19y
#127
ya ronın yazılara nasıl efekt verıyosunuz?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#128
omerta.jpg

eskilerden bir bannerım Cool
Files (1)
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#129
Hani bakayım benim imzam orada... Cool

Muhteşem olmuş,ekleyelim ilk sayfaya pls... Razz
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#130

omerta.jpg

eskilerden bir bannerım Cool


ahhh Omerta ahhhh.. Neutral
Files (1)
R
Ronin OP ⭐ 19y
#131
Eklendi hacım kahvekeyfi Twisted Evil Mr. Green
Z
Zmuratk ⭐ 19y
#132
Kardeşim ya Çakma kral:)
Çakma makma ama 1 numara:)
(Kardeşim çaqma qral Çaqma ama 1 numara)
R
Ronin OP ⭐ 19y
#133
Muratcım bana çakma diyen çarpılıyo neler yapabildiğimiz ortada herkesinde takdirini kazanmış durumdayım şükürler olsun. Akşam cafede ol görüşelim.
R
Ronin OP ⭐ 19y
#134
Son imzam eklendi Rolling Eyes Wink
N
nuk3r ⭐ 19y
#135
oo bu son imzan tam benim tarzım bana göre ordakilerin hepsinden güzel tebrikler...
R
Ronin OP ⭐ 19y
#136
Eywallah nuker saol Wink
B
badLuck ⭐ 19y
#137
ocam bu imzaları nasıl yapıyonuz kaba taslak bilgi verebilirmiin en azından?

mesela benim imzamı VİP bölümünde rica ettim ve yaptılar. ellerine sağlık süper oldu ama bu renk uyumunu üstündeki breakdanceri ve yazı tipini falan nasıl yapıyonuz şaşırıyorum gerçekten. ve bu arka fonu üsründeki resimleri nerdne buluyonuz?
B
Beijo ⭐ 19y
#138
evet ya bende karakter bulmakta zorluk çekiyorum şöyle bi site olsa full resim anime felan ne güzel olurdu Sad
O
os1 ⭐ 19y
#139
son imzan çok güzel olmuş tebrikler...
extraokk Twisted Evil
R
Ronin OP ⭐ 19y
#140
arkadaşlar images.google.comdan anime vs die aratıoruz anahtar kelimeler önemli tabi. daha sonra dekope ediyoruz karakter buldukdan sonra bg ve efectler kolay (yani benim için:P)

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: