Icerige atla
Extraloob

Ronin İmza Müzesi... [Güncel 06/10/2007]

· 292 Replies · 26K views · Page 6 / 15
Replies
R
Ronin OP ⭐ 19y
#101
Yavaş yavaş iyiye gitmeye başlıyorsunuz. İşte kıvama gelme zamanı şimdi daha çok çallışamlısınızki istediğiniz sonucu elde edebilesiniz.
J
#102

Yavaş yavaş iyiye gitmeye başlıyorsunuz. İşte kıvama gelme zamanı şimdi daha çok çallışamlısınızki istediğiniz sonucu elde edebilesiniz.

teşekkür ederim :))
X
XEM ⭐ 19y
#103
ronin ÖM ye bi bakarmısın Very Happy Very Happy Very Happy
R
Ronin OP ⭐ 19y
#104
Öm ye mömeye bakmıyorum Mr. Green
B
#105
abi çok güzel olmuşeline sağlık
R
Ronin OP ⭐ 19y
#106
Saol teşekkürler...
M
Morwena ⭐ 19y
#107
Ronin hacım öme bakar mısın bişr sordum da
R
Ronin OP ⭐ 19y
#108

Ronin hacım öme bakar mısın bişr sordum da


Ben charı ayarlıcam sana...
P
Pennywise ⭐ 19y
#109


Ronin hacım öme bakar mısın bişr sordum da


Ben charı ayarlıcam sana...

sen önce kendi charını ayarla adı cıktı valla Mr. Green
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#110
ohanness hacım varya tam bana hitap eden bir adamsın serbest çalışmalarında.

abicim onlar nasıl avatar imza olmuş tam krallara layık oy oyyy heh şöyle tepeye yerleştir kendini artık Cool
M
Morwena ⭐ 19y
#111
oke hacım ayarlamaya bak sabırsızlanıyorum bota koymak için pvp yapmak için Razz


Ronin hacım öme bakar mısın bişr sordum da


Ben charı ayarlıcam sana...
M
Morwena ⭐ 19y
#112
Ronin ordamısın ne oldu Çar işi bulabildin mi ?
R
Ronin OP ⭐ 19y
#113
Güncel ...

All signatures made by Ronin ...
N
Nakamura ⭐ 19y
#114
ronin harikasın şu background seçimine ve resimlerine bayılıorum renkleri öle bi koyuon ki hepside biribirine uyuyo tabi biz amatör çalışıoz o ayrı:)
R
Ronin OP ⭐ 19y
#115
Teşekkürler Nakamura. Ben ilk başladığımda sizin gibiydim şimdi daha iyiyim. Umarım sizde yılmaz azim eder devam edersiniz...
N
Nakamura ⭐ 19y
#116
sen böle manyak şeyler yaptığın sürece bizde seni takip etcez merak etme:) rulezzz ps
J
Jigsaw ⭐ 19y
#117
Evanescence'in imzasındaki altıgenler farklı farklı olsaymış daha iyimiş hep aynı şekil pattern gibi gidiyor. Hatta o şekil aynı sırada Screamadle'da da var demek ki brush tek tek çakmıyor altıgenleri karışık.

Yeşil ve elinde kılıç olan kızcağımızın bulunduğu imzanda süper kızın dışında incecik yeşil bir glow olsaymış daha da manyak olurmuş.

Alperen'in kurtların bulunduğu imzasını 30sn. 'de yaptığına eminim. Mr. Green

Ant_Nuker & Rash.exe imzasındaki fontların opacity'sinin düşürülmesi harika olmuş.

dESiLVer'ın imzası paint işi olmuş abi. Kasmamışın ama zaten.

Ronin Twilight Member olan imza harika ne yazık ki güzel bir resim yok.
C
CWsaila ⭐ 19y
#118
Çok hoş imzalar böyle giderse senim imzaların sayesinde 18+ olacak Mr. Green Mr. Green
R
Ronin OP ⭐ 19y
#119
Teşekkürler..

Fakat zaten kılıçlı kızın dışında yeşil glow var?

-Resim Silinmiş.

Mr. Green Mr. Green
N
nuk3r ⭐ 19y
#120

Teşekkürler..

Fakat zaten kılıçlı kızın dışında yeşil glow var?

-Resim Silinmiş.

Mr. Green Mr. Green

evt ben diycektim zaten var Very Happy

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: