Yavaş yavaş iyiye gitmeye başlıyorsunuz. İşte kıvama gelme zamanı şimdi daha çok çallışamlısınızki istediğiniz sonucu elde edebilesiniz.
Ronin İmza Müzesi... [Güncel 06/10/2007]
· 292 Replies · 26K views 0 reading · Page 6 / 15
Replies
J
Jason Walker
⭐ 19y
Yavaş yavaş iyiye gitmeye başlıyorsunuz. İşte kıvama gelme zamanı şimdi daha çok çallışamlısınızki istediğiniz sonucu elde edebilesiniz.
teşekkür ederim :))
ronin ÖM ye bi bakarmısın Very Happy Very Happy Very Happy
Öm ye mömeye bakmıyorum Mr. Green
B
burakkonyar
⭐ 19y
abi çok güzel olmuşeline sağlık
Saol teşekkürler...
Ronin hacım öme bakar mısın bişr sordum da
Ronin hacım öme bakar mısın bişr sordum da
Ben charı ayarlıcam sana...
Ronin hacım öme bakar mısın bişr sordum da
Ben charı ayarlıcam sana...
sen önce kendi charını ayarla adı cıktı valla Mr. Green
ohanness hacım varya tam bana hitap eden bir adamsın serbest çalışmalarında.
abicim onlar nasıl avatar imza olmuş tam krallara layık oy oyyy heh şöyle tepeye yerleştir kendini artık Cool
abicim onlar nasıl avatar imza olmuş tam krallara layık oy oyyy heh şöyle tepeye yerleştir kendini artık Cool
oke hacım ayarlamaya bak sabırsızlanıyorum bota koymak için pvp yapmak için Razz
Ronin hacım öme bakar mısın bişr sordum da
Ben charı ayarlıcam sana...
Ronin ordamısın ne oldu Çar işi bulabildin mi ?
Güncel ...
All signatures made by Ronin ...
All signatures made by Ronin ...
ronin harikasın şu background seçimine ve resimlerine bayılıorum renkleri öle bi koyuon ki hepside biribirine uyuyo tabi biz amatör çalışıoz o ayrı:)
Teşekkürler Nakamura. Ben ilk başladığımda sizin gibiydim şimdi daha iyiyim. Umarım sizde yılmaz azim eder devam edersiniz...
sen böle manyak şeyler yaptığın sürece bizde seni takip etcez merak etme:) rulezzz ps
Evanescence'in imzasındaki altıgenler farklı farklı olsaymış daha iyimiş hep aynı şekil pattern gibi gidiyor. Hatta o şekil aynı sırada Screamadle'da da var demek ki brush tek tek çakmıyor altıgenleri karışık.
Yeşil ve elinde kılıç olan kızcağımızın bulunduğu imzanda süper kızın dışında incecik yeşil bir glow olsaymış daha da manyak olurmuş.
Alperen'in kurtların bulunduğu imzasını 30sn. 'de yaptığına eminim. Mr. Green
Ant_Nuker & Rash.exe imzasındaki fontların opacity'sinin düşürülmesi harika olmuş.
dESiLVer'ın imzası paint işi olmuş abi. Kasmamışın ama zaten.
Ronin Twilight Member olan imza harika ne yazık ki güzel bir resim yok.
Yeşil ve elinde kılıç olan kızcağımızın bulunduğu imzanda süper kızın dışında incecik yeşil bir glow olsaymış daha da manyak olurmuş.
Alperen'in kurtların bulunduğu imzasını 30sn. 'de yaptığına eminim. Mr. Green
Ant_Nuker & Rash.exe imzasındaki fontların opacity'sinin düşürülmesi harika olmuş.
dESiLVer'ın imzası paint işi olmuş abi. Kasmamışın ama zaten.
Ronin Twilight Member olan imza harika ne yazık ki güzel bir resim yok.
Çok hoş imzalar böyle giderse senim imzaların sayesinde 18+ olacak Mr. Green Mr. Green
Teşekkürler..
Fakat zaten kılıçlı kızın dışında yeşil glow var?
-Resim Silinmiş.
Mr. Green Mr. Green
Fakat zaten kılıçlı kızın dışında yeşil glow var?
-Resim Silinmiş.
Mr. Green Mr. Green
Teşekkürler..
Fakat zaten kılıçlı kızın dışında yeşil glow var?
-Resim Silinmiş.
Mr. Green Mr. Green
evt ben diycektim zaten var Very Happy
Log in to write a reply.
Log In