Icerige atla
Extraloob

Ronin İmza Müzesi... [Güncel 06/10/2007]

· 292 Replies · 26K views · Page 5 / 15
Replies
R
Ronin OP ⭐ 19y
#81
0,5 pixel kesitğin yerin içinden kesmiş gibi oluyosun. Buda köşeli olmasını engelliyor.
B
BuGRaS ⭐ 19y
#82
nuker sayende yaptım imza çok saol extraokk
J
Jigsaw ⭐ 19y
#83

0,5 pixel kesitğin yerin içinden kesmiş gibi oluyosun. Buda köşeli olmasını engelliyor.


Vay canına ben normal kesip pixel pixel paintte beyaza boyuyorum kenarları sonra tolerance 5 te tak diye kesiyor sonra bi de fireworksde edge'leri blur yapıyorum hiç köşeli olmuyor. Ama bu radius iyimiş bilgi için teşekkürler. Bi de önceden arkaplanı koyurenk olan bi resmi açıkta kullanmamak daha iyi oluyor görüntü açısından bence. Bi saat brightness dengelemek sorunda kalmıyosun.
N
nuk3r ⭐ 19y
#84

nuker sayende yaptım imza çok saol extraokk

önemli değil extraokk
R
Ronin OP ⭐ 19y
#85


nuker sayende yaptım imza çok saol extraokk

önemli değil extraokk


O resmi ben göndemriştim hıh Very Happy
N
nuk3r ⭐ 19y
#86
evet bida uğraşmak istemedim BuGRaS lütfen Ronin e de teşekkür et Very Happy
R
Ronin OP ⭐ 19y
#87

evet bida uğraşmak istemedim BuGRaS lütfen Ronin e de teşekkür et Very Happy


zuhauhauha ihtiyacım yok saolun uheauhe Mr. Green extraokk
Y
yely ⭐ 19y
#88
Rolling Eyes Rolling Eyes hani bana da imza yapıodun Embarassed
R
Ronin OP ⭐ 19y
#89
Bu gece söz nasıl karakterler kullanmamı istersin?
_
#90
ronin reca etsem banada sole fiyakalı bı ımza yaparmısn Very Happy
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#91
yelly imzanda hatunun oturuşu çok karizma bence o tarzı bozmadan yapın ron birşeyler extraokk
R
Ronin OP ⭐ 19y
#92
O resmin büyük halini alabilirsem çok güzel işler çıkarabilirim Razz
M
#93
Ya Nası yapıyonuz yaa Mr. Green


HARİKA HEPSİ Cool Cool extrabeer extrabeer

extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk
Hello world
R
Ronin OP ⭐ 19y
#94
Yely.

Oturan yada ayakta dikilen resmi gönderde yapayım bişeyler Razz
T
Tengrİ ⭐ 19y
#95
benim imzamıda sen yapmıştın Very Happy
R
Ronin OP ⭐ 19y
#96
Evet unutmuşum Sago Razz
Ekledim ilk sayfaya..
B
BuGRaS ⭐ 19y
#97

evet bida uğraşmak istemedim BuGRaS lütfen Ronin e de teşekkür et Very Happy

vallaha ronin kusura bakma arka sayfalara bakmamışım çok saol gönderdin için resmi extraokkda başka resim bulamıyorum ya yok yani bulamıym
_
__u6uR__ ⭐ 19y
#98
ronin harikasın abi benim imza içinde çok teşükkürler Cool
R
Ronin OP ⭐ 19y
#99
Rica ederim güle güle kullan ..
J
#100

Rica ederim güle güle kullan ..

ronin imzam nasıl olmuş 😊
-Resim Silinmiş.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: