0,5 pixel kesitğin yerin içinden kesmiş gibi oluyosun. Buda köşeli olmasını engelliyor.
Ronin İmza Müzesi... [Güncel 06/10/2007]
· 292 Replies · 26K views 0 reading · Page 5 / 15
Replies
nuker sayende yaptım imza çok saol extraokk
0,5 pixel kesitğin yerin içinden kesmiş gibi oluyosun. Buda köşeli olmasını engelliyor.
Vay canına ben normal kesip pixel pixel paintte beyaza boyuyorum kenarları sonra tolerance 5 te tak diye kesiyor sonra bi de fireworksde edge'leri blur yapıyorum hiç köşeli olmuyor. Ama bu radius iyimiş bilgi için teşekkürler. Bi de önceden arkaplanı koyurenk olan bi resmi açıkta kullanmamak daha iyi oluyor görüntü açısından bence. Bi saat brightness dengelemek sorunda kalmıyosun.
nuker sayende yaptım imza çok saol extraokk
önemli değil extraokk
nuker sayende yaptım imza çok saol extraokk
önemli değil extraokk
O resmi ben göndemriştim hıh Very Happy
evet bida uğraşmak istemedim BuGRaS lütfen Ronin e de teşekkür et Very Happy
evet bida uğraşmak istemedim BuGRaS lütfen Ronin e de teşekkür et Very Happy
zuhauhauha ihtiyacım yok saolun uheauhe Mr. Green extraokk
Rolling Eyes Rolling Eyes hani bana da imza yapıodun Embarassed
Bu gece söz nasıl karakterler kullanmamı istersin?
_
__Thieves__
⭐ 19y
ronin reca etsem banada sole fiyakalı bı ımza yaparmısn Very Happy
yelly imzanda hatunun oturuşu çok karizma bence o tarzı bozmadan yapın ron birşeyler extraokk
O resmin büyük halini alabilirsem çok güzel işler çıkarabilirim Razz
M
MatthewMitchell
⭐ 19y
Ya Nası yapıyonuz yaa Mr. Green
HARİKA HEPSİ Cool Cool extrabeer extrabeer
extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk
HARİKA HEPSİ Cool Cool extrabeer extrabeer
extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk extraokk
Hello world
Yely.
Oturan yada ayakta dikilen resmi gönderde yapayım bişeyler Razz
Oturan yada ayakta dikilen resmi gönderde yapayım bişeyler Razz
benim imzamıda sen yapmıştın Very Happy
Evet unutmuşum Sago Razz
Ekledim ilk sayfaya..
Ekledim ilk sayfaya..
evet bida uğraşmak istemedim BuGRaS lütfen Ronin e de teşekkür et Very Happy
vallaha ronin kusura bakma arka sayfalara bakmamışım çok saol gönderdin için resmi extraokkda başka resim bulamıyorum ya yok yani bulamıym
ronin harikasın abi benim imza içinde çok teşükkürler Cool
Rica ederim güle güle kullan ..
J
Jason Walker
⭐ 19y
Rica ederim güle güle kullan ..
ronin imzam nasıl olmuş 😊
-Resim Silinmiş.
Log in to write a reply.
Log In