Icerige atla
Extraloob

Ronin İmza Müzesi... [Güncel 06/10/2007]

· 292 Replies · 26K views · Page 4 / 15
Replies
N
nuk3r ⭐ 19y
#61
pek sağlıklı bi yöntem olacağını sanmıom ama o ışıklı yeri pen le kes yapıştıracağın layer in modunu screen yap yapıştır dene Very Happy
lighten de olabilir extraokk
X
XEM ⭐ 19y
#62
ama avrilin şaçlarında işe yaramaz o Very Happy
N
nuk3r ⭐ 19y
#63
avrilin saçları için ayrı program kullanabilirsin ya da plugin extraokk
J
Jigsaw ⭐ 19y
#64
Avril'in saçlarını normal magic wand ile kes sonra açık renk bir arkaplana koy resmin Avril'in durduğu kısmına biraz aydınlık ver beyaz pixeller beli olmayacak bence.
R
Ronin OP ⭐ 19y
#65
Avrilin saçlarını ben ayırırım ama eve geçince anca 😊
X
XEM ⭐ 19y
#66
ronin saçları ayırmak zormudur ??? onu öğrenmek istiyorum ama ????
X
XEM ⭐ 19y
#67

Avril'in saçlarını normal magic wand ile kes sonra açık renk bir arkaplana koy resmin Avril'in durduğu kısmına biraz aydınlık ver beyaz pixeller beli olmayacak bence.



denedim ama olmuyor suratı bozuluyor
R
Ronin OP ⭐ 19y
#68
Bu tür karışık resimlerde plugin kullanmak şart yoksa 1 gününü rahat alır ayırmak .
N
nuk3r ⭐ 19y
#69

Bu tür karışık resimlerde plugin kullanmak şart yoksa 1 gününü rahat alır ayırmak .

evt benim de demeye çalıştığım buydu diyemesemde Very Happy
X
XEM ⭐ 19y
#70

Bu tür karışık resimlerde plugin kullanmak şart yoksa 1 gününü rahat alır ayırmak .


bişey diyecem ama kızmayın plugin ney Very Happy Very Happy
J
Jigsaw ⭐ 19y
#71


Bu tür karışık resimlerde plugin kullanmak şart yoksa 1 gününü rahat alır ayırmak .


bişey diyecem ama kızmayın plugin ney Very Happy Very Happy


Photoshop içinde bulunmayan ayrıca indirdiğin eklentiler.
X
XEM ⭐ 19y
#72
vahhhh kötü oldu bu Very Happy Very Happy
B
BuGRaS ⭐ 19y
#73
ronin bana yardımcı olurmusun ben resim bulamıyorum imza için nasıl buluyonuz bide bulsamda kendi yaptım arka plan koyamıyorum yardım kesip resmi imzayaya koyamıyorum
N
nuk3r ⭐ 19y
#74
verdiğim yerden okuyup yapsana
B
BuGRaS ⭐ 19y
#75

verdiğim yerden okuyup yapsana

okuyum yaptım beceremedim sanada ayıp olmasın diye söylemedim bi daha yaptım tüm resmi aldım ekran siyah oldu seçili renk oldu orda anlamadım kapadım
N
nuk3r ⭐ 19y
#76
ilk önce şu kırmızıyla belirtilen tuşlara bas ondan sonra resmi çevir Wink

-Resim Silinmiş.
B
BuGRaS ⭐ 19y
#77
tmm yaptım attım ama sizin gibib orijinal olmadı onun yöntemi ne kenarlar falan hep çıkıntılar oldu kötü oldu yani bide o aldım resmi küçülte bilirmiyim saol şimdiden Embarassed
N
nuk3r ⭐ 19y
#78
çıkıntılar olmaması için güzel kesmeye gayret et ve kestikten sonra resmin kenarlarını tool daki blur tong la puslandır extraokk
R
Ronin OP ⭐ 19y
#79
Resimleri büyütme4den etrafından kesmeye kalkarsanız çıkıntılar olur. Ve radiusunu 0,5 vermelisiniz. Ayrıca resmi en az 5 kere büyütüp öle kesin..
N
nuk3r ⭐ 19y
#80

Resimleri büyütme4den etrafından kesmeye kalkarsanız çıkıntılar olur. Ve radiusunu 0,5 vermelisiniz. Ayrıca resmi en az 5 kere büyütüp öle kesin..

ben şu 0,5 verme olayını anlayamadım bi keresinde yazmayı unuttum 1.0 kaldı ama gördüğüm kadarıyla aynı sonuç :S ne farkı var sölermisin

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: