Icerige atla
Extraloob

Ronin İmza Müzesi... [Güncel 06/10/2007]

· 292 Replies · 26K views · Page 3 / 15
Replies
S
screamadle ⭐ 19y
#41
wahhh düşünemiyorum halimi o yüzden en iyisi ben sana yarı çıplak fotomu göndereyim Mr. Green
R
Ronin OP ⭐ 19y
#42

wahhh düşünemiyorum halimi o yüzden en iyisi ben sana yarı çıplak fotomu göndereyim Mr. Green


Olur kafana göre takıl ben yaparım bişiiler 😊
X
XEM ⭐ 19y
#43
hocam bende avril i seven arkadaşlar için yaptım olmuş mu acaba Very Happy Very Happy

isteyen arkadaşlar kullanabilir Very Happy beğenirlerse hheeh

hocam notum kaç ?

-Resim Silinmiş.
J
Jigsaw ⭐ 19y
#44
XEM süper olmuş arkaplan falan yalnız açık renk glow olduğu için biraz resmin kenarları kötü gözükmüş önce siyah bi glow olaymış daha iyimiş. Tebrikler.. Benim userbar nasıl Extralooblu.. Mr. Green Kendim yaptım PS'de..
X
XEM ⭐ 19y
#45
arka plandan değilde ben verdim avrile gölgeyi

bar güzel olmuş -şimdi jojo ya yapacağım ama ne kullanayım bilmiyorum 😊
N
nuk3r ⭐ 19y
#46
arkaplan beyaz değilde transparan olsaymış daha ii olurmuş bi de outher glow la drop shadow uyumlu olmamış ama geneli güzel extraokk extrabeer
R
Ronin OP ⭐ 19y
#47
Sağdaki resimdeki elemanın dışındaki glow abartı olmuş..
3
3nToX ⭐ 19y
#48

hocam bende avril i seven arkadaşlar için yaptım olmuş mu acaba Very Happy Very Happy

isteyen arkadaşlar kullanabilir Very Happy beğenirlerse hheeh

hocam notum kaç ?

-Resim Silinmiş.

oturuşu güzel Twisted Evil
R
Ronin OP ⭐ 19y
#49

XEM süper olmuş arkaplan falan yalnız açık renk glow olduğu için biraz resmin kenarları kötü gözükmüş önce siyah bi glow olaymış daha iyimiş. Tebrikler.. Benim userbar nasıl Extralooblu.. Mr. Green Kendim yaptım PS'de..


Sadece yazıları sen yazmışsın ..
R
Ronin OP ⭐ 19y
#50

hocam bende avril i seven arkadaşlar için yaptım olmuş mu acaba Very Happy Very Happy

isteyen arkadaşlar kullanabilir Very Happy beğenirlerse hheeh

hocam notum kaç ?

-Resim Silinmiş.


Oyuncak bebek gibi ya hatun çok şeker bu arada imza çok şık olmuş ellerine sağlık ..
J
Jigsaw ⭐ 19y
#51
Yok hepsini ben yaptım userbarda gördüğün. Razz
3
3nToX ⭐ 19y
#52


XEM süper olmuş arkaplan falan yalnız açık renk glow olduğu için biraz resmin kenarları kötü gözükmüş önce siyah bi glow olaymış daha iyimiş. Tebrikler.. Benim userbar nasıl Extralooblu.. Mr. Green Kendim yaptım PS'de..


Sadece yazıları sen yazmışsın ..

yakalandın !! şak Twisted Evil
R
Ronin OP ⭐ 19y
#53

Yok hepsini ben yaptım userbarda gördüğün. Razz


Şu anda imzanda bulunan imzandada sadece yazılar sana ait mesela. User barda boş almış üzerine extraloob extraloob member yazmışsın. Bencen kaçmaz bu işin puştluğunu ben bilirim merak etme.
J
Jigsaw ⭐ 19y
#54


Yok hepsini ben yaptım userbarda gördüğün. 😜


Şu anda imzanda bulunan imzandada sadece yazılar sana ait mesela. User barda boş almış üzerine extraloob extraloob member yazmışsın. Bencen kaçmaz bu işin puştluğunu ben bilirim merak etme.


I-ıh, yanlışsın, her şeyini ben yaptım.
N
nuk3r ⭐ 19y
#55
ahahaaha yakalandın ps ler yukarı Razz Mr. Green
R
Ronin OP ⭐ 19y
#56
İmzanda fake userbarında fake bana onların ps sini at akşam msnden bakıp sana söyleyeyim seninmi başkasınınmı... İmza kökten fake..
J
Jigsaw ⭐ 19y
#57

İmzanda fake userbarında fake bana onların ps sini at akşam msnden bakıp sana söyleyeyim seninmi başkasınınmı... İmza kökten fake..


Ayıp oluyor ama tamam bakarız.
X
XEM ⭐ 19y
#58
hocam bu banner ında arka plan light nasıl olmuş iyi mi Very Happy Very Happy

-Resim Silinmiş.
N
nuk3r ⭐ 19y
#59
renk seçimlerin hoş extraokk bende öle bişi yaparsam bende onu seçecem hoşuma gitti Very Happy
X
XEM ⭐ 19y
#60
peki bişey daha sorsam Very Happy Very Happy

mesela bu resimdeki bowun skill ile ( yani mavi ışıklar ) arka planı nasıl ayırabilirim ???

çokmu zor yapması Very Happy Very Happy

-Resim Silinmiş.

bunuda öğrenirsem bana yeter bu kadar ps bilgisi Very Happy

baksana avril in saçlarını ayırmak ölüm

-Resim Silinmiş.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: