S
screamadle
⭐ 19y
wahhh düşünemiyorum halimi o yüzden en iyisi ben sana yarı çıplak fotomu göndereyim Mr. Green
wahhh düşünemiyorum halimi o yüzden en iyisi ben sana yarı çıplak fotomu göndereyim Mr. Green
hocam bende avril i seven arkadaşlar için yaptım olmuş mu acaba Very Happy Very Happy
isteyen arkadaşlar kullanabilir Very Happy beğenirlerse hheeh
hocam notum kaç ?
-Resim Silinmiş.
XEM süper olmuş arkaplan falan yalnız açık renk glow olduğu için biraz resmin kenarları kötü gözükmüş önce siyah bi glow olaymış daha iyimiş. Tebrikler.. Benim userbar nasıl Extralooblu.. Mr. Green Kendim yaptım PS'de..
hocam bende avril i seven arkadaşlar için yaptım olmuş mu acaba Very Happy Very Happy
isteyen arkadaşlar kullanabilir Very Happy beğenirlerse hheeh
hocam notum kaç ?
-Resim Silinmiş.
XEM süper olmuş arkaplan falan yalnız açık renk glow olduğu için biraz resmin kenarları kötü gözükmüş önce siyah bi glow olaymış daha iyimiş. Tebrikler.. Benim userbar nasıl Extralooblu.. Mr. Green Kendim yaptım PS'de..
Sadece yazıları sen yazmışsın ..
Yok hepsini ben yaptım userbarda gördüğün. Razz
Yok hepsini ben yaptım userbarda gördüğün. 😜
Şu anda imzanda bulunan imzandada sadece yazılar sana ait mesela. User barda boş almış üzerine extraloob extraloob member yazmışsın. Bencen kaçmaz bu işin puştluğunu ben bilirim merak etme.
İmzanda fake userbarında fake bana onların ps sini at akşam msnden bakıp sana söyleyeyim seninmi başkasınınmı... İmza kökten fake..
Log in to write a reply.
Log In