Icerige atla
Extraloob

Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )

· 358 Yanıt · 31K görüntüleme · Sayfa 12 / 18
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#221
olursa da ****** olmazsa da****** :)



yavaş.


Ps : 1 saat banlandın.
C
CiKoLaTa ⭐ 18y
#222
inşallah rollback fln olmucak hatalı olan yaptıqı hatayla herkezde oyunun aynı zevkiyle devam edicek sadce şifre msn ile dişio olck tabi çoğu 100 lükde soyuk olucak ama bu bizim suçmz deel

+1 Ins Roolback Felan olmaz.Oyunu zevkiyle Oynayanlar Hala en guzel sekliyle devam etmekte paraya dokuldugu ıcın zaten mahfolmuştu ^^
M
mrneo ⭐ 19y
#223
inşallah rollback fln olmucak hatalı olan yaptıqı hatayla herkezde oyunun aynı zevkiyle devam edicek sadce şifre msn ile dişio olck tabi çoğu 100 lükde soyuk olucak ama bu bizim suçmz deel

+1 Ins Roolback Felan olmaz.Oyunu zevkiyle Oynayanlar Hala en guzel sekliyle devam etmekte paraya dokuldugu ıcın zaten mahfolmuştu ^^


Rollback olursa etraf tekrardan fena karışır bence. Ki joymaxın böle bi işe kalkışacağını da sanmıyorum. Sadece PW değişikliğinde düzenlemeye gidilecektir diye düşünüyorum =)
J
#224
ben dayanamıorm artık ya ne olcksa olsn 🤤 🤤 🤔
M
mrneo ⭐ 19y
#225
ben dayanamıorm artık ya ne olcksa olsn 🤤 🤤 🤔


Aynen. şu serverler bi gelse anlıycaz ztn neler olmuş. .
J
#226
girer girmez premiuma bakcm 😄
Q
QuReS ⭐ 17y
#227
girer girmez bankaya 😄
S
soho ⭐ 19y
#228
inş rodback fln olmaz yhaaaaaaaaaaaaaaaa bu arada gaymax ın...............................
B
By_Turq ⭐ 17y
#229
biz ne derdindeyiz sn premium derdindesiz
M
mrneo ⭐ 19y
#230
girer girmez premiuma bakcm :D

Büyük ihtimalle zaten pre.nin kalbolan zamanını geri verirler =)
J
#231
kaybolan zamanında deilim tamamen gitmesinde ? 😄 ben premiumun derdiym birader herkezin derdi kendine !!
M
mrneo ⭐ 19y
#232
inspection olmadan önce kaç Dk iste öle bulursun büyük ihtimalle. Çünkü bu extra inspection , normal salı günleri yapılanlar gibi olsaydı prenin dksını vermezlerdi ama bunda verirler..
R
RealKinq ⭐ 17y
#233
ya inşallah roll back olmaz yoksa charım elimden gider ya offfffffffffffffffffffffff
J
#234
inşallah =) rollback olursa gitcek ama 😞
J
#235
bu oyunun 7 buçukda açılcaqına eminsiniz dimi 😄
D
Devri4Lem ⭐ 17y
#236
Yha Normal günlerde sadece Salı bu kadar uzun yenilenme olur Yanlız Joymax.com un yaptıgı bu hatayı tek düzeltme yöntemi rollbackdir arkadaslar 😊 diğer türlü Saçmalık olur tabi bu olay kimilerine yararlı kimilerine zarar dimi çakallar o kadar çaldınız itemlre çarlar boşa qidecek :):) Asıl olaya dönersek Çarşamba günü bu kadar uzunlukta bi yenilenme akıllarda bi şüphe uyandırır.

ROLLBACK de olabilir Yenilenmede:):)
A
AnnaNova ⭐ 19y
#237
rollback falan olmaz. joymax kendi tükürdügünümü yalayacak
J
#238
bu vakite kadar rollback olmadı bu vakitten sonrada olmaz amıcak !!! inş 😄
M
mrneo ⭐ 19y
#239
rollback büyük bi risk zaten joymax için. Çalınan charlar da var çalınan charları gelen alanlar da var.Rollback olsa da olmasa da etfaf yine karışacak.
Q
QuReS ⭐ 17y
#240
site açıldı mı ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: